נועם גיסין. צילום: מדיה אדומים אשדוד

הפועל אדומים: קדוסי נשאר, נועם גיסין ובני נתן חתמו

החלוץ שביקש לעזוב את המועדון בעקבות חילוקי דעות עם המאמן יובל נעים חזר בו בעקבות גישור של הבעלים רוני חג׳ג׳ בין הצדדים. בנוסף, האדומים צירפו שני שחקני רכש חדשים

פורסם בתאריך: 23.11.20 09:40

     

לאחר שאוהד קדוסי ביקש לעזוב את הפועל אדומים אשדוד בעקבות חילוקי דעות עם המאמן יובל נעים, בעלי הקבוצה רוני חג׳ג׳ יישר את ההדורים בין השניים, והחלוץ יישאר לבסוף בקבוצה.

אוהד קדוסי במדי הפועל אדומים אשדוד. צילום: ליאב אחאבן

בתוך כך, האדומים צירפו לשורותיהם שחקני חיזוק נוסף. הראשון הוא נועם גיסין, שחקן הכנף הצעיר (20) ששיחק בעונה שעברה במחלקת הנוער של הפועל אשקלון.

גיסין אמר לאחר חתימתו באשדוד: ״אני שמח ונרגש לחתום במועדון הפועל אדומים אשדוד. אני רוצה להודות למועדון על האמון בי ומקווה להיות חלק משמעותי במטרות שהקבוצה הציבה, והכי חשוב לשמח את הקהל. תודה רבה לסוכן שלי יניב עזרן על העזרה והתמיכה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השני הוא הקשר האחורי בני נתן (22), שגדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, ובשנתיים האחרונות שיחק בליגה הלאומית במדי סקציה נס ציונה והפועל עפולה.

נתן אמר לאחר הצטרפותו לאדומים: ״אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול כמו הפועל אדומים אשדוד עם שאיפות ויעדים. אני מודה לצוות המקצועי, ליאיר אזולאי וליובל נעים על האמון, המטרות של הקבוצה ברורות, עכשיו נשאר לדבר על המגרש, שיהיה לנו בהצלחה״.

בני נתן. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר