אוהד קדוסי. צילום: מדיה אדומים אשדוד

אוהד קדוסי ביקש לעזוב את הפועל אדומים אשדוד

בעקבות חילוקי דעות בינו לבין מאמן הקבוצה יובל נעים, הרכש הנוצץ ביותר של הפועל אדומים אשדוד הקיץ, החלוץ אוהד קדוסי ביקש להשתחרר מהקבוצה, שהחתימה שני שחקנים חדשים ובדרך לצרף עוד שלושה שחקני חיזוק

פורסם בתאריך: 22.11.20 11:15

     

לא שקט בהפועל אדומים אשדוד. חלוץ הקבוצה אוהד קדוסי, שחקן הרכש הראשון והנוצץ ביותר שהחתימו האדומים הקיץ, ביקש לעזוב את הקבוצה.

האשדודים קיימו משחק אימון ביום חמישי האחרון מול הפועל הרצליה, שהסתיים בתוצאה 1-1. מיד בסיומו של המשחק אירעה תקרית בין קדוסי לצוות המקצועי של הקבוצה. קדוסי אמר בהפגנתיות ליד כל השחקנים: ״אנחנו לא נראים טוב, ככה לא נעלה אפילו לפליאוף״, דבר שהרתיח את מאמן הקבוצה יובל נעים שביקש להשעות אותו מהקבוצה לזמן הקרוב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עקב כך, החלוץ התעצבן וביקש להשתחרר משורות הקבוצה באופן מיידי. קדוסי מחזיק בהצעה מהקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, הפועל כפר שלם שמשחקת העונה בליגה הלאומית. אולם במועדון האדום לא ימהרו לשחררו, שכן הוא קיבל עם חתימתו בקבוצה סכום נכבד (מענק חתימה). יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שקדוסי מבקש לעזוב את הקבוצה, אך אם בעבר חזר בו, כעת זה נראה סופי.

יובל נעים. היחסים בינו לבין קדוסי הגיעו לסף של פיצוץ. צילום: פבל

בתוך כך, הקבוצה של יובל נעים צירפה שני שחקני רכש חדשים וצעירים, גיל כהן ויובל בן דוד, שניהם משחקים בעמדת המגן. הקבוצה קרובה לצרף גם את נועם גיסין, בוגר מחלקת הנוער של הפועל אשקלון, את המגן/קשר הוותיק לו עבר עשיר בליגת העל, עוז ראלי, ואת בנימין נתן ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה.

יובל בן עמי. צילום: מדיה אדומים אשדוד

גיל כהן. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר