הדמיית מתחם הצעירים ברובע י"ג. באדיבות עיריית אשדוד
הדמיית מתחם הצעירים ברובע י"ג. באדיבות עיריית אשדוד

עיריית אשדוד חושפת: כך ייראה מתחם הצעירים ב-י"ג

מעל 400 דירות להשכרה ייבנו בצמוד לקאונטרי קלאב שהקמתו מסרבת להסתיים. צפו בסרטון שמדמה כיצד תיראה השכונה

פורסם בתאריך: 20.12.18 14:23

     

אתמול (יום ד'), בישיבת ועדת בניין ערים, נחשפה לראשונה ההדמייה של מתחם המגורים החדש ברובע י״ג, ובו 440 יחידות דיור חדשות המתוכננות להיבנות עבור הזוגות הצעירים, במסגרת הסכם הגג.

לדברי עיריית אשדוד, מתחם הצעירים ברובע י״ג מצטרף למתחם פארק לכיש אשר מציעים פתרונות דיור עבור צעירים, שמציעים מרחב חיים חדש העומד בתקני תכנון וביצוע גבוהים המשתלבים בתכניות העיר החכמה שהיא מקדמת.

להלן סרטון התדמית המספק הדמייה למתחם הצעירים ברובע י"ג והמציג ארבעה בניינים המשלבים אזור מסחר,
כל זאת במתחם פארק לכיש:

על פי העירייה, התכנון המתקדם של הרובע נותן ביטוי לאדריכלות מתקדמת, שילוב שימושים של מוסדות ציבור ומרחבים ירוקים וסביבת חיים מודרנית.

באשר לפתרון חנייה, התכנון במתחם הוא ליצור חניה תת קרקעית התעמוד בתקנים, וכאשר תצטרך לספק מקומות ל-16 קומות המגדלים ו- 4 קומות באופי בינוי מרקמי למגורים עם חזית מסחרית פעילה.

 

לדברי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "מתחם הצעירים החדש ברובע י״ג הינו חלק מהסכם הגג ומהווה פתרון דיור משמעותי ואיכותי עבור צעירי אשדוד".

כידוע, הסכם הגג עליו חתמה עיריית אשדוד, נועד לתת פתרונות דיור לצעירי אשדוד הזכאים במסגרת מסלול מחיר למשתכן. היה זה תנאי חריג עליו חתם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לפיו כל הדירות בהסכם הגג ייועדו לזוגות צעירים ולזכאים במחיר למשתכן. בעירייה מאמינים כי זוהי התחלה מעודדת לפתרונות הדיור ובשורה ענקית לאוכלוסיית העיר הצעירה, בדיוק כמו שראש העיר כיוון.

נזכיר, כי הדירות תחת הסכם הגג דוברו כעלות של למטה ממיליון שקלים. הלו"ז התכנוני של הרובע יאושר במחוזית ב-2019, וישווק לקראת המחצית הראשונה של שנת 2020.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר