אביו של איאד אלחאלק עם תמונת בנו המנוח. צילום: אוהד צויגנברג
אביו של איאד אלחאלק עם תמונת בנו המנוח. צילום: אוהד צויגנברג

אותה גברת בשינוי אדרת/ דעה

אבי יצחק מותח קו בין המחאות בארה”ב בעקבות מותו של ג’ורג’ פלויד ליריות שהרגו את איאד אלחלאק בירושלים וליחס של שוטרים כלפי יוצאי אתיופיה

פורסם בתאריך: 5.6.20 20:16

     

איאד אלחלאק מירושלים, בן 32, נורה למוות בחדר אשפה שבין שער האריות לבין בית ספר אלווין, שם הוא למד. הוא היה צעיר עם צרכים מיוחדים. ככל הנראה כאשר הוא ראה את השוטרים הוא נבהל וברח. עד שמיעה סיפר ששמע 8 יריות. על הרצפה נותר שותת דם ומת.

תראו. אותה קלות דעת במפגש של כחולי המדים עם השחורים והיו לא מעט דוגמאות כמו יהודה ביאדגה מבת ים זכרונו לברכה. מה יש לשוטרים שידם קלה על ההדק מול אזרחים תמימים, מול שקופים שאין להם הגנה, למה צריך לרוקן מחסנית על גופו של אזרח שאיננו מהווה סכנה ולא משנה אם הוא פלשתיני, יהודי, שחור, כהה, או לבן? למה תמיד היד קלה על ההדק, הדברים הללו מקוממים אותי ומוציאים אותנו לרחובות שוב ושוב לדרוש את הצדק המיוחל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אני מגיל צעיר נלחם במאבק עבור הצדק ועד היום אני לא רואה אור בקצה המנהרה ההפך אני מרגיש רק את החשכה מגיחה אליי כל פעם מחדש ועוטפת אותי. נמאס המצב הזה שחיינו הפכו להיות הפקר בידי מעטים מאנשי החוק שלא עושים את עבודתם ופוגעים בכל הארגון כי יש בארגון גם אנשים טובים והגונים אבל הם לא פוצים פה בנידון לצערי.

בינתיים התמונות מהחזיתות בלב המאבק בארה”ב מגיעות אלינו. שוטרים חמושים כורעים ברך בידיים שלובות לציון הזדהות.

אנשי החוק לעולם לא יוכלו לגבור למרות הנשקים והכלים הכבדים על אחדות בעם. כל עם. ברגע שאתה מאוחד ומבין שרק כך תוכל לייצר שינוי אזי כך יהיה!

ראשי ערים מביעים חרטה והתנצלות, אזרחים מגלים מעורבות וערבות הדדית והכיוון בהחלט מעורר השראה. זה לא אומר שזה יפסק ביום בהיר, אלא שלעולם לא נשתוק יותר .

אבי יצחק

אבי יצחק

אני מחזיק בדעה שהשוטר כבר מההתחלה יודע שכאשר מדובר בפשעים מסוג אונס, ביזה ושוד תמיד הקונוטציה והדמות שעולה לו אוטומטית היא של אדם שחור.

הגיע הזמן לעשות משהו גם בארץ, להיאבק בדרך לגיטימית ולהשמיע את קולנו בעיקר קולות של השקופים והחלשים. אני סכל אופן אמשיך להיות שופר בכל מקום והזדמנות שתהיה כדי להשמיע קול שפוי בכל המערכה המתמשכת הזו.

הגיע הזמן לבדק בית בתוך הארגון והגיע הזמן שמקבלי החלטות לא יבדילו בין חיים של אזרח אחד לבין אזרח אחר. כולנו שווים ולכולנו מגיע לחיות בבטחה בארצנו שלנו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר