רס"ן דניאל פייגנבאום בחברת חיילות. צילום: דובר צה"ל

יום האישה הבינלאומי בצה"ל/ טור אישי

פורסם בתאריך: 10.3.20 19:48

     

24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, נדרשות חיילות, נגדות וקצינות לזמינות מלאה. יום וליל, חום וקור, צפון, דרום, משרד, חמ"ל, אוהל, שטח. אפשר לראות אותן מפקדות, מגינות על הגבולות, מסכלות פיגועים, מתצפתות, מחנכות, מעצבות מדיניות ועושות כל מה שרק ידרש מהן, בהצטיינות! הן מגיעות לתפקידים משפיעים ומכריעים, שנוגעים באופן ישיר בתכנון וההפעלה של כל זרועות צה"ל ושירות הביטחון.

רס"ן פייגנבאום. צילום: דובר צה"ל

לקום כל בוקר ולדבוק מחדש בעשייה הצבאית זו לא החלטה פשוטה. לכל אחת מאיתנו משא – זוגיות, ילדים, משפחות, אחריות. האתגרים הם עצומים – לאזן את העשייה עם החיים האישיים, למצוא ולתחזק זוגיות, להוכיח את הנשיות גם אחרי שבוע בתרגיל בחום המהביל.

ועדיין, אנחנו בוחרות כל יום מחדש לשים את עצמנו בקידמה ולהוכיח שגם אנחנו יכולות. לא סתם יכולות, מצטיינות. אלו הבת דוד, האחות, החברה, השכנה.

כתב מפקדי באיגרת ששלח לכבוד יום האישה הבינלאומי לכל המשרתות בחטיבה שהוא מאחל לנו למצות את יכולותינו בחברה שוויונית. אין ספק שהמסגרת הצבאית מאפשרת לנו כל יום מחדש להציב יעדים, לקחת סיכונים, לחולל שינויים ולשעוט קדימה.

 

שמונה שנים שאני פוגשת בכל תפקיד, קורס וחוויה בצבא נשים חזקות, חכמות, נחושות, עצמאיות ויפיפיות, מבפנים ומחוץ. מכל אחת מהן, צעירה וותיקה, למדתי מה בונה את הסופרוומן האולטימטיבית.

רס"ן דניאל פייגנבאום משמאל. צילום: דובר צה"ל

'תמיד היה לך כח יקירתי, אבל היה עלייך למצוא את זה בעצמך' (הקוסם מארץ עוץ). אלו אנחנו, הנשים בצה"ל. תסמכו עליהן, רק טוב יצא מזה.

יום האישה צוין ביום ראשון, 8 במרץ.

רב סרן דניאל פייגנבאום מאשדוד, קצינת משאבי אנוש חטיבתית, בת 28, משרתת בבית הספר למקצועות חיל הרגלים ברמת נגב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר