משפחת פלדמן

להיות אבא למיוחדת

פורסם בתאריך: 8.8.19 14:26

     

זה התחיל במרץ 2013, לילה שגרתי לילה שעד היום חרוט בזכרוני טוב טוב. זה הלילה בוא הפכתי לאבא מיוחד. מזה בכלל מיוחד? בהמשך תדעו. לילה שכל תסריט חייך עובר לנגד עיניך בדקה אחד, שלראות את הדבר היקר לך מכל בחוסר אונים

זה הלילה בו גילתי מהו קושי שבדיעבד הפך לשמחה גדולה בחיי, אהבה מיוחדת שלא חשבתי שאוכל לחוות דבר שכזה. אז הימים עוברים מתעוררות שאלות מה זה בעצם? לקראת מה אנחנו הולכים? התסכול גדל השאלות רבות אך ללא תשובות.

הימים עוברים המתח שנוצר גורם לעליות ומורדות גם בפן האישי אך הרצון להיתמודד ביחד גובר על הכל, אנחנו מבינים שלאט לאט אנחנו כבר בתוך מעגל המיוחדים.

ילדים חמודים שרק רוצים לתת אהבה ללא שום תמורה. ילדים שרק רוצים תשומת לב מיוחד אמת מגיע להם. תמיד הסתכלתי מהצד ואמרתי אוי איזה ילדים מקסימים אז בורא עולם החליט לתת לי גם ילדה מיוחדת במינה. שירה.

אבי ושירה בת ה-6

ילדה הסובלת מגן מסוים אשר נוצר אחת ל-12 מליון כן כן שמעתם נכון, גן מיוחד לילדה מיוחדת. גן (sna8a) המלווה בעיכוב היתפתחותי, אינה הולכת או זוחלת אך תודה לאל צוחקת.

אז נעים מאוד אבא מיוחד. שיודע להבדיל מהורה רגיל מתי אמור לבוא התקף, מתי היא רעבה מתי היא צמאה, בסך הכל הורה רגיל אבל עדיין מיוחד.

חברים זהו הסיפור האישי שלי נעים מאוד. אבא מיוחד♥️

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר