בחירות 2013. צילום: דור גפני
בחירות 2013, רובע י"א. צילום: דור גפני

האותיות הקטנות של מצע הבחירות

כולם מדברים על איחוד, אף אחד לא מדבר על אגו. 17 אלף קולות הלכו בבחירות 2013 לרשימות שלא עברו את אחוז החסימה. רק חמש שנים עברו מאז, ונראה שהכול נשכח. כמה תובנות מאחד שיודע

פורסם בתאריך: 3.8.18 15:08

     

 

כ-20 מצעי בחירות יופצו במהלך שלושת החודשים הבאים לתושבי העיר. עשרות הבטחות ועתיד טוב יותר לעיר, בעד ונגד התחרדות, תעסוקה, היי-טק, תרבות, חינוך ומה לא…

מה שלא מספרים במצע הבחירות הוא את האותיות הקטנות. הן דווקא אלה שצריכות להיות באותיות קידוש לבנה, בראש כל מצע, ממש בכותרת. אספתי עבורכם ארבע כוכביות שלא תמצאו בשום מצע. וחבל.

קקון

קקון

כוכבית ראשונה:

המצע מותנה בבחירתי למועצה, בהנחה ש-4,000 איש יגיעו ביום הבחירות וישימו דווקא את הפתק שלי, כי הוכחתי לאורך השנים המון עשייה, אמון, תוצאות, ומסלול חיי הביא אותי מוכן לייצג אתכם, ציבור אשדודי יקר במועצת העיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כוכבית שניה:

מותנה בתמיכה בראש עיר שיזכה בבחירות, יאמין בי ויסמוך עליי וייתן לי תיק משמעותי עם גיבוי לאורך הקדנציה (כי ככה פוליטיקה עובדת).

כוכבית שלישית:

מותנה בבגרות הציבור האשדודי שהפנים שעם 51 אחוזי הצבעה אין שום סיכוי לייצוג הולם של העיר במועצה. ואם אחוז ההצבעה לא יגדל באופן משמעותי, סביר להניח שכל המצע שאתם עומדים לקרוא כלל לא רלוונטי.

כוכבית רביעית ואחרונה:

אתחיל בגילוי נאות. היו לי לא מעט הזדמנויות לחבור לסיעות נוספות, אבל העדפתי לקחת את הסיכון והאמנתי שאני יכול להביא בהליכה שני מנדטים. מקווה שהאגו שלי, לא יקטין את הסיכוי למימוש המצע שאתם עומדים לקרוא.

כולם מדברים על איחוד, אף אחד לא מדבר על אגו: בחירות 2013 הביאו את עניין הקולות הלא כשרים שנפסלו למועצת העיר לשיא עירוני חדש. יותר מ—17 אלף קולות לא נספרו והפכו ״לא כשרים״ ובעצם, עם על אף הצער שבעניין, אפשר לקרוא לילד בשמו — הם הלכו לפח!

בחירות 2013, רובע ז'. צילום: דור גפני

בחירות 2013, רובע ז'. צילום: דור גפני

 

רק חמש שנים עברו מאז, ונראה שהכול נשכח, חלק מהדמויות חיות גם את המערכה הזו, חלק היו מעורבים וחלקם חדשים. כולם יודעים, כולם מבינים, כולם כולל כולם יודעים שמה שמרטיב אותם זה לא גשם. כולם כולל כולם משוכנעים שהפעם זה יקרה, שהפעם זה שונה, הפעם זה יקרה.

אז זהו שלא! במידה שכל הכוכבים יסתדרו כמו חיילים בשמיים, אלת המזל תסתובב באותו יום בעיר ו-100 תרחישים פוליטיים הזויים יקרו, רק אז, אולי יצליח אחד המועמדים להשתחל לאופוזיציה של מועצת העיר הבאה. זו האמת, אפשר להתכחש, אפשר לשים רטייה על עין אחת או על שתי העיניים. הזירה הפוליטית והדנ"א האשדודי לא הולכים להשתנות בשלושת החודשים הקרובים.

מה עושים? האם אפשר עדיין לשנות? בוודאי. שבו סביב שולחן אחד, עד שייצא עשן לבן. במקרה הטוב, כל שלוש סיעות חייבות להפוך לאחת עם סיכוי סביר. אם אכפת לכם מאשדוד, זה מה שצריך לעשות. אם אכפת לכם מעצמכם? אל תקשיבו לי בכלל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר