דורשת התערבות מיידית. גלבר. צילום: מטה גלבר
דורשת התערבות מיידית. גלבר. צילום: מטה גלבר

על פרשת דרכים: הלן גלבר צריכה להתייצב מול הציבור ולספק הסברים

טור פרשנות

פורסם בתאריך: 28.5.18 09:45

     

הלן גלבר נמצאת ברגע מתמשך שעשוי לחרוץ את המשך דרכה הפוליטית. ההקלטות שבהן היא מככבת בימים האחרונים הן במקרה הטוב מבחינתה מביכות, ובמקרה הרע בעייתיות לכאורה  – אתית וחלילה, גם חוקית. אך אנו לא באנו לחרוץ דין.

בתור מי שחרטה על דגלה את המלחמה בשחיתות, בתור מי שזה ה"טיקט" הטבעי שלה, בתור "מיסיס קלין", התיעודים שהולכים וצצים מרגע לרגע, בעייתיים במיוחד. גלבר, יש לזכור, סייעה לרשויות החוק בחשיפת פרשיות כאלה ואחרות, גם מהסוג שבהן מעורבים נבחרי ציבור ויזמי נדל"ן, אנשי עסקים בעלי אינטרסים מקומיים. מזכיר לכם משהו?

לא, אנחנו לא יודעים בדיוק מה היה שם מאחורי הקלעים ומי המעורבים, ומהם האינטרסים שלהם. אנחנו לא יודעים אם הייתה עבודת עריכה או לא. כרגע אנחנו יודעים מה שאנחנו שומעים ורואים, וגם זה מספיק כדי לעורר לא מעט שאלות.


רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


התגובות שיוצאות מטעמה מאז התפוצצות הפרשה לא התייחסו לגמרי עניינית לדברים שעלו מהחומרים שנחשפו וגם לא בדיוק הכחישו אותם בצורה גורפת.

במערכת הפוליטית המקומית יש מי שאומרים שאירוני הדבר שגלבר הנחשבת כ"מקליטה סדרתית" נפלה בפח שטמנו לה מקליטים. לפי התיעוד היא לא ממש הייתה זהירה בלשונה ובהתנהלותה, דווקא היא שמורגלת להיות בצד השני.

במצב הנוכחי על הלן גלבר להתייצב עכשיו באומץ בפני ציבור הבוחרים שאת אמונו היא מבקשת, ולספק הסברים ותשובות. זה המינימום שניתן לצפות ממועמדת לראשות עירייה, בוודאי ממועמדת שרצה על משבצת השקיפות וטוהר המידות ושיצרה ציפיות גבוהות לאמות מידה שונות. זה מגיע לנו, תושבי העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר