צילום ליה אושרה
צילום ליה אושרה

זה רק סיפור, וכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט

פורסם בתאריך: 22.10.20 15:57

     

זהו סיפור על קומץ משפחות. נקרא להן לצורך העניין רוקפלר, רוטשילד, קרנגי, פורד, גייטס ואחרות. המשותף להן היה שהן זיהו את הפוטנציאל האדיר הטמון בכדור הארץ, שמשמעו, שפע אוניברסלי אינסופי.

מאחר וידוע שסיפורים הם הדרך הטובה ביותר להעביר מסרים, בחוכמתם הרבה הפיצו סיפור שכל מטרתו הייתה ליצור בהלה, משום שידעו שכאשר בני אדם מפחדים, אפשר לגרום להם לעשות כל דבר וכך לשלוט בהם. השורה התחתונה של הסיפור הייתה "יש מחסור בעולם, אין מספיק לכולם". וכך הסיפור עבר מפה לאוזני האנושות כולה עד שכולם האמינו שבאמת אין מספיק וכך חיו אנשים בדאגה וסבל רב.

לאורך השנים, מדענים שונים ניסו וגם הצליחו למצוא דרכים להקל על האנושות ולאפשר שפע לכולם. כמו ניקולה טסלה. טכנולוגיות מהסוג הטוב שלא פוגעות בטבע כלל. היו כאלו שמצאו שיטות לרפא באמת ולשחרר בני אדם מהסבל, אבל הקבוצה הזאת לא אהבה את הרעיונות הללו של שפע לכול.

המשפחות שהפכו לראשי התאגידים הגדולים ביותר בעולם חיסלו את הסיכוי שהאמת תצא לאור בכל פעם מחדש. הן אמרו "למה שנרצה שיהיה לכולם? הרי זה אומר שנצטרך לחלוק עם כולם וזה ממש אבסורד. זה אומר שאנשים לא יצטרכו יותר להשתמש בנפט, גז, פחם, חשמל בכבלים, זה אומר שאנחנו נצטרך לוותר על תעשייה שמגלגלת 200 טריליון דולר. זה לא יעלה על הדעת! עלינו להשאיר אותם תלויים באנרגיה המוגבלת שאנחנו מציעים להם כך שהם יצטרכו לשלם לנו מחירים גבוהים כל חייהם ולדורות". ובאמת כך היה.

אחד מחברי הקבוצה, נקרא לו קיסינג'ר, באחד הימים סיכם את החזון "זה השולט באספקת המזון, שולט באנשים. זה השולט באנרגיה, יכול לשלוט ביבשות שלמות. זה השולט בכסף, יכול לשלוט בעולם". ועיניו נצצו כשחשב על כל הכסף, הכוח והשליטה. כולם הריעו כשאחזו בידיהם כוסות עם שמפנייה ורודה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הם נהגו להתכנס בסודיות למפגשים בהם תכננו לפרטים את המהלכים המתוחכמים. אחד מבעלי השליטה קם לנאום ואמר "אנחנו נגדיל את התלות ונשתלט על כל מה שמאפשר חיים על פני האדמה. נשתלט על אספקת המזון והמים, יש יותר מדי אנשים בכדור הארץ, אנחנו מוכרחים להיפטר מהם.

בואו נרעיל את המזון ואת המים וכך הם יחלו וימותו יותר ויותר. נהנדס להם אוכל כל כך טעים שהם לא יוכלו לסרב. נפתח את מדע הרפואה ואנחנו נממן את המחקרים ונחליט מהן התוצאות שישרתו אותנו. נקים חברות תרופות גדולות ונוודא שבני אדם אף פעם לא יהיו בריאים באמת. נשאיר אותם חולים ותלויים בתרופות שלנו. נקים בתי ספר כדי שידעו לציית לסמכות ונספר להם שוב ושוב שיש מחסור בעולם, שהחיים קשים ובעיקר שאין. עד שהם יאמינו שזאת האמת. נקים גופים עולמיים ונקרא להם בשמות מרשימים, כך תהיה להם אשליה שזה למענם. כל ייצור הכסף יהיה בידינו ורק לנו יהיה את הכוח להחליט כמה יהיה. נזרוק להם פירורים ואת כל העוגה נשאיר תמיד לנו.

נקים ממשלות, ניתן להן מונופול על הכוח והם כבר ישלטו באנשים ויגבו את המסים שיגיעו אלינו. כשכל הזמן הזה, האנשים הפשוטים כלל לא ידעו שהתאגידים שלנו שולטים בעולם. הם יאמינו לסיפורים על דמוקרטיה, על ימין ושמאל, וכך יהיה בכל העולם, אך הם לא ידעו שכולם עובדים עבורנו. נקים בנק מרכזי שכל הבנקים יזרימו אליו כספים. נבטיח לממשלות לייצר כסף מכלום בכל פעם שהממשלה צריכה, ובתמורה נהיה שותפים של ממשלות ונקבל כוח מונופולי על יצירת אספקת הכסף של המדינה.

המערכת הבנקאית שלנו תיצור שיטה שעל ידי הלוואת כסף נוכל לייצר לעצמנו עוד הרבה כסף. כלומר נייצר כסף מכלום, בזמן שאחרים יצטרכו לעבוד קשה כדי להרוויח אותו. נשעבד אותם מבלי שידעו, הם יהיו עסוקים בעבודה כדי לשלם את החובות שלהם לבנק. תחת תרמית הרזרבה אנחנו נהפוך אותם לעבדי חוב לנו, האליטה של האנושות, וכך נוכל לחיות על חשבונם לעד. נדפיס כסף כרצוננו וניתן לעצמנו כמה שנרצה.

אחד בשם פורד אמר "זה טוב מאוד שאנשי האומה לא מבינים את מערכת הבנקים ואת המערכת הכלכלית שלנו כי אם הם יבינו, אני מאמין שלפני מחר בבוקר תהיה מהפכה". והם צחקו בקולי קולות. ואז הוסיף רוטשילד "תן לי שליטה על המטבע של המדינה, ולא אכפת לי מי מחליט על חוקיה", והם צחקו כל כך חזק שכמעט ונחנקו.

לאחר צחוק מתגלגל וארוחת גורמה, התכנסו חזרה והנואם המשיך בדבריו וסיכם "ובכן חבריי, התכנית יצאה לפועל והשליטה שלנו התרחבה לכל תחומי החיים ובכל היבשות. כעת, הגיע הזמן לצאת לאור עם סדר עולמי חדש. נקים רשות פוליטית גלובלית עולמית. נשתמש באסטרטגיה שתמיד עובדת על בני אדם, הפרד ומשול כדי שיהיו אחד כנגד השני, כדי שיחשבו שהעניין הוא ימין או שמאל, ניתן להם לריב. סמכות טוטליטרית עולמית, דיקטטורה צבאית, אנחנו נקבע את החוקים וכל הכוח יהיה בידינו.

כך נסגור עליהם סופית והם לא יוכלו להתחבא או לברוח. אנחנו נמשיך באסטרטגיה של בעיה – תגובה – פתרון. אנחנו נמשיך לגרום לבעיות מבלי שהם ידעו ואז נציג להם את הפתרון. כמו שעשינו במשברים הכלכליים שיצרנו והם פשטו רגל ואז כל הנכסים, המשאבים והאדמות הגיעו ישירות לידינו.

 

הפעם נהנדס מגיפה, נמציא, הרי הם יאמינו לכל דבר שנגיד להם. ואז נציע להם חיסון שיהיה מבצע חיסול והם יחכו לו כל כך ויחשבו שזה מה שיושיע אותם. זאת תכנית מבריקה, אולי הטובה ביותר שהייתה לנו אי פעם. נוכל לחסל את רובם, וכך העולם יהיה לרשותנו ונשאיר רק חלק שיוכלו להיות המשרתים שלנו. ניצור חברה של חיילים, אנשים שייכפו את החוקים אחד על השני. הם כבר יעשו את העבודה ויהיו השוטרים שלנו. ממשל עולמי חדש, בו כולם יישמו את אותם החוקים ובאותו האופן.

ליה אושרה צילום רועי שוחט

הכותבת צילום: רועי שוחט

והדובדבן שבקצפת, נחליף את הדולר במטבע עולמי אלקטרוני, נחסל את המזומן וכך נוכל ברשות המרכזית לנטרל באופן מידי כל אדם או קבוצה שנבחר, פשוט לסגור או למחוק לו את הכסף בלחיצת כפתור אחת. ערוצי התקשורת הרשמיים יספקו לציבור את המידע שאנחנו נחליט והם הרי יאמינו כי הם יהיו כל כך מפוחדים. יש את כל התשתיות, רובן כבר מיושמות, אנחנו עוקבים אחרי אזרחים ברחבי העולם וצופים בהם. הם אפילו אוהבים את הרעיון של האח הגדול.

כבר שמנו שבבים בדרכונים, ברישיונות נהיגה ודרך החיסון כולם יהיו עם שבבים ונוכל לשלוט עליהם באופן מוחלט. נקים מחנות ריכוז לשעת חרום לשימוש בזמנים של מגיפה או אי שקט אזרחי, מה כבר הם יוכלו לומר? ובכן בזאת הוסכם על כולם, לחיי סדר עולמי חדש". וכולם פצחו במחיאות כפיים סוערות.

אם בני האדם היו מתעוררים לאמת שהם הכוח הכי חזק בעולם, והיו מתאחדים ומסרבים לשתף פעולה עם התכנית הזאת, היא לא הייתה יכולה לעולם להתממש והם היו יכולים ליצור עולם חדש ומופלא".

כאן סיפורנו תם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר