- עמוד הפייסבוק של סאבו

נשף בסילבסטר? הכי כן!

אז איפה תהיו בנשיקה המסורתית של חצות עם בוא עלינו לטובה שנת 2018? יש בעיר הרבה מקומות בילוי שווים ובימים הקרובים נסקור את חלקם אבל כבר כרגע נדמה שכל העיניים נשואות לכיוון ה SABO, בר הקוקטיילים החדש שנפתח ברחוב הטיילת 5 באשדוד ומבטיח לשדרג את חיי הלילה בעיר

פורסם בתאריך: 25.12.17 18:15

     

אם גם אתם ראיתם בעיר ביומיים האחרונים משאית ענק שחורה שגוררת לב אדום עצום על גלגלים אז אין מה להיבהל וזה חלק מההכנות של המקום לקראת מה שהם מכנים שם "נשף סוף השנה". בעקבות המשאית כאן דרום מיהר לתהות לפשר העניין, התקשר ובדק, ואנחנו גאים להיות הראשונים לחשוף מה צפוי במקום בערב השנה החדשה.

עמוד הפייסבוק של סאבו

אז קודם כל מתקנים אותנו שם – לא מסיבה אלא נשף, ובדיוק כמו נשפי הסיום בארה"ב קוד הכניסה למסיבת הסילבסטר במקום מחמיר: נשים בשמלות ערב וגברים במחויט. במהלך הערב יחולקו צ'ייסרים חינם, קוקטיילים שיוצרו במיוחד לערב החגיגי, מנות מיוחדות וחגיגיות ועוד הרבה הפתעות. קצת אחרי חצות מתוכננת במקום מסיבה והבר כולו עתיד להפוך לדאנס-בר רותח עם מלצריות שמקפיצות שוטים ישירות לגרונות המבלים. לא ברור בדיוק מה תפקיד המשאית הענקית אבל מבטיחים שם שאם יהיו מבלים שיכורים שלא יוכלו לעמוד על הרגליים, הם כבר ידאגו לטרמפ מיוחד על חשבונם.

מבין כל המקומות בעיר, כרגע זה המקום היחיד שמתוכנן בו גם בילוי ישיבה וגם ריקודים ונכון להבוקר כבר כמעט ולא נותרו מקומות במקום.

עמוד הפייסבוק של סאבו

 

פייסבוק
 אינסטגרם

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר