"בסוף גישרנו על הכל" הבת מיתר נפרדת מאביה. צילום: יוסי פרטוק

נפרדים ממיכאל: הבת מיתר בהספד קורע לב – "הלכת בנסיבות טהורות"

פורסם בתאריך: 6.7.20 15:57

     

אתמול (ראשון) הובא למנוחות מיכאל בן זיקרי, שמת כגיבור בגיל 45 בלבד, לאחר שסייע להציל חייהם של אשה ושלושה ילדים באגם זיקים ביום שישי האחרון, עד תום כוחות. הלווית המנוח התקיימה בבית העלמין בגבעת ציון שבאשקלון, עיר הולדתו. מאות הגיעו ללוות את מיכאל בדרכו האחרונה, בניהם רבנים ונציגי המגזר הערבי, חברים ומשפחה שגדלו וחיו לצד מיכאל, ואזרחים נוספים שרצו לחלוק כבוד אחרון לאדם שבמותו הפך לסמל של גבורה ומסירות נפש.

בין המספידים את זכרו של מיכאל היו שר הדתות, הרב יעקב אביטן, גם ילד העיר אשקלון וחבר ילדות של מיכאל בן זיקרי; הרב יצחק ברדא; וחבר הכנסת לשעבר, טאלב א-סנע, שנשא דברים בשם המגזר הערבי. מיכאל הותיר אחריו שלושה ילדים מנשואים, בניהם הבת מיתר, ואת אשתו חלי איטח בן זיקרי, שנשאה לו רק בחודש פברואר האחרון.

בתו של מיכאל בן זיקרי, מיתר, ספדה לו ברגעי הפרידה הקשים לפני קבורתו: “היה לנו קשר לא רגיל, חווינו עליות ומורדות ובסוף גישרנו על הכל. אף פעם לא אמרתי לך את זה, אבל הייתה לך השפעה לא רגילה עליי. אני יודעת שעשיתי לך חיים לא קלים, אבל אני אוהבת אותך עד כאב. אני מבקשת סליחה, שורף לי בנשמה, הנפש שלי פצועה וזועקת".

הרב יצחק ברדא בהספד. צילום: יוסי לחיאני

"באותו יום ארור באגם שלחת לי שיר, אחרי שלושה שבועות שלא דיברנו כי זאת הדרך שלך להתפייס. שלחת לי שיר זה כאילו ידעת. אתה לא תלווה אותי לחופה והנכדים לא יכירו אותך. הלכת גיבור והצלת הרבה נפשות וזה מעיד על האדם שהיית. עשית מעשה טהור ואתה מלאך ואנחנו גאים בך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




היום, פרסמה הבת פוסט בו היא נפרדת בכאב מאביה עמו היתה לה מערכת יחסית מורכבת אך מלאת אהבה ורגש:

"אבא שלי היה מסוג האנשים שאף פעם לא שולחים לאסיפות הורים כי הוא היה עושה מלא שטויות, מהאבות שזורקים אותך למים כדי שתלמד לשחות, שיושב באמצע הסלון ומשנה את הטונציה שלו למאיימת יותר כל פעם שהבאת את החבר לבית, הוא היה אסון קולינרי מצד אחד אבל לשקשוקה והטוסט שלו אין מתחרים.

חלי איטח ומיכאל בן זיקרי ביום חתונתם. צילום: באדיבות המשפחה

אבא אני לא מוצאת את המילים לתאר את מה שעובר עליי עכשיו. זועקת לקום מהסיוט הנוראי הזה ולראות אותך עם הקפה בגינה בחוץ. אני רוצה שתחזור לכעוס עליי שאני לא מתקשרת מספיק ותעבור כל ערב בכל החדרים לראות שכל הילדים ישנים. אני רוצה שתלווה אותי לחופה ותראה את הנכדים שלך גדלים, עכשיו הם רק ישמעו על סבא שלהם ז״ל הגיבור.

אני אוהבת אותך עד שכל הגוף שלי רועד מכאבים, מתגעגעת עד שקשה לי לנשום. הלכת בנסיבות טהורות, אני מעריצה אותך על המעשה שעשית. תשמור עלינו מלמעלה מלאך שלי".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר