גיבור במותו - מיכאל בן זיקרי

הלוויתו של מיכאל בן זיקרי תתקיים היום אחר הצהריים

בן זיקרי שטבע למוות באגם שבחוף זיקים ביום שישי לאחר שהציל אישה וילדים, ייטמן בשעה 16:00 באשקלון. הנשיא ורה"מ הספידו

פורסם בתאריך: 5.7.20 11:37

     

מיכאל בן זיקרי, תושב אשדוד, טבע למוות ביום שישי האחרון באגם זיקים לאחר שהציל את חייהם של ארבע נפשות אחרות – אישה ושלושה ילדים תושבי היישוב חורה.

הלוויתו תתקיים היום (ראשון) בבית העלמין החדש גבעת ציון באשקלון בשעה 16:00. מיכאל הותיר אחריו שלושה ילדים מנשואים קודמים ואת אשתו חלי איטח בן זיקרי, לה נישא בפברואר האחרון. הוא חי רוב שנותיו באשקלון ולאחרונה עבר לאשדוד.

מודעת האבל

מותו הכואב וההרואי של מיכאל אשר קפץ למים פעם אחר פעם בכדי להציל את חי הילדים, גם כשהוא באפיסת כוחות, נגע ללבם של רבים. ברשתות החברתיות אנשי ציבור הספידו את זכרו ושיבחו את גבורתו חסרת הגבולות.

ראש מועצת חורה, חאבס אלעטאונה, שיבח את מעשיו של מיכאל כשהוא פונה למשפחה האבלה להציע להם תמיכה ונחמה: "משפחת בן זיקרי היקרה, הסופר גבריאל גרסיה מארקס כתב, 'הפעם היחידה שמותר לאדם, להסתכל על אדם אחר מלמעלה, היא כאשר הוא עוזר לו לקום'.

"ליבם של תושבי חורה כולו איתכם, אנו מחבקים אתכם ומרכינים ראש בעקבות מותו של מיכאל- גיבור אמיץ ואדם ערכי, שקפץ ללא היסוס כדי להציל אימא וילדיה, ושילם מחיר כבד מכל. ומבלי שעניין אותו דתם, מוצאם, נטייתם, ומבחינתו בראש ובראשונה היו בני אדם שיש להצילם.

אין בפינו מילים שיכולות להקל על כאביכם, מלבד זה שאנו תושבי חורה ננצור בליבנו תמיד את מיכאל זכרו לברכה ואת המעשה האצילי שעשה, ובתקווה שבני ובנות הישוב יזכרו את אותה נתינה ואותה הקרבה של מיכאל היקר.
שלא תדעו צער".

אשתו חלי, כואבת ושבורה מהאבדה הגדולה ספדה לו אמש (שבת): "מיכאל היה בן אדם טוב, בן אדם עם נתינה ענקית, אני לא חשבתי פעמיים שהוא לא ילך להציל את המשפחה הזו". 

נשיא המדינה, ראובן (רובי) רבלין, ספד לבן זיקרי בציוץ בטוויטר:

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כתב לכבודו בדברי ניחומים למשפחה:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר