גם נכט בפנים. חותמים על ההסכם הערב בלשכתו של ד"ר לסרי
נכטחותם על ההסכם הקואליציוני בלשכתו של ד"ר לסרי

לסרי מגנה את "נאום הפוגרום" של אלי נכט: "חמור"

יתכן שחלק מנציגי הסיעות החרדיות היו מעדיפים לראותו מודח, אך לפי שעה ראש העירייה מסתפק בגינוי, שבא, כך יש הטוענים, באיחור

פורסם בתאריך: 18.6.20 14:25

     

לאחר התבטאותו הבעייתית של חבר הקואליציה באשדוד, עו"ד אלי נכט, במהלך מפגן המחאה ברובע ח' נגד הקצאת קרקע בשכונה לטובת כולל של חסידי ויז'ניץ, פרסם היום ראש העירחחה, יחיאל לסרי, גינוי. הוא מבטיח "להעמיד אותו על חומרת הדברים".

כפי שפורסם אתמול, במהלך ההפגנה ביום שני נשא חבר המועצה והממונה על תרבות העולים בעיר נאום בשפה הרוסית בפני תושבי הרובע. במהלך הנאום השתמש נכט במילה 'פוגרום'. לדבריו התכוון כי בניה של הכולל תהיה כלעשות פוגרום בעיר, ולא התכוון להסית לאלימות. קהילת החרדים בעיר לא קיבלה את ההסבר ואתמול הוגשה נגדו תלונה במשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




היום, פרסם ראש העיר יחיאל לסרי את הצהרתו על העניין:

"כידוע העיר אשדוד מורכבת ממגזרים ואוכלוסיות עם אורחות חיים שונים. לנו כמנהיגות עירונית, יש את האחריות המחייבת להבטיח חיים משותפים בסובלנות ובכבוד הדדי ככל שניתן. גם אם יש מחלוקות, יש לפתור אותן בהדברות ותוך כיבוד דעותיו של האחר. כל אמירה פוגענית כנגד ציבור כזה או אחר, איננה במקומה".

"אם אכן חבר המועצה עו"ד אלי נכט, השתמש בביטוי פוגרום, הדבר חמור בעיניי וראוי לכל גינוי על ידי כלל חברי מועצת העיר. אני מתכוון לשוחח עם עו"ד נכט כחבר הקואליציה,להביע את מורת רוחי ולהעמיד אותו על חומרת הדברים, על מנת להבטיח שלא ישנו בעתיד. אשדוד בהנהגתי תמשיך לשמור על כבוד הדדי בין כל מרכיביה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר