צילום: דוברות נמל אשדוד

צפו: נמל אשדוד החל במבצע לוגיסטי מורכב להעברת מנוף גשר ברציף 23

הפרויקט הלוגיסטי המורכב הינו חלק מהתכנית האסטרטגית להפעלת רציף 23 בצורה המיטבית

פורסם בתאריך: 13.5.20 13:22

     

חברת נמל אשדוד החלה הבוקר (יום ג') בעבודות להעברת מנוף 233 לאמצע רציף 23. הפרויקט הלוגיסטי המורכב הינו חלק מהתכנית האסטרטגית להפעלת רציף 23 בצורה המיטבית. כחלק מההיערכות לתחרות ומתוך רצון לשדרג את המענה הלוגיסטי, חברת נמל אשדוד ביצעה את פרויקט העברת המנוף הגדול ביותר בנמלי ישראל אשר יוביל לתפוקות גבוהות יותר לאוניות המכולה ויביא לשיפור המענה ומתן השירות ללקוחות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מדובר במנוף הגבוה ביותר בנמלי ישראל מתוצרת ZPMC אשר יוצר בשלמותו בשנגחאי . המנוף מתנשא לגובה של 123.5 מטר כאשר הזרוע במצב מורם, והוא מתוכנן לניטול מכולות ומטענים חריגים ומותאם לעבודה עם אניות בגודל של עד 18,000 TEU. אורך הזרוע הימית של המנוף 66 מטר, המותאמת לאניות ברוחב 59 מטר הנושאות כ-23 שורות של מכולות.

צפו: העברת מנוף לרציף 23 בנמל אשדוד (צילום: דוברות נמל אשדוד) >>

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, הוסיף: "ההעברה הייחודית הינה חלק ממהלך רחב למתן שירות מיטבי ולהעלאת התפוקות לאוניות מכולה. נמל אשדוד ממשיך בהיערכות לקראת התחרות הקרבה וגאה להוביל מהלכים לקידום מעמדנו התפעולי."

מדובר כאמור באחד המנופים החדשניים והמתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית. המנוף מצויד במערכות חשמל ובקרה, ובעל יכולות מתקדמות לשיפור התפוקות באניות גדולות, הכוללות בין היתר אפשרות לעבודה חצי-אוטומטית ומערכת בקרת נזקים. המנוף מרושת במערכת מצלמות וקוראים אופטיים, המאפשרים קריאת מספרי המכולות באופן אוטומטי, וכן מערכת רמזורים דיגיטליים המסייעים להתמקמות מהירה ומדויקת של הגוררים. המנוף עתיד לייעל את מהירות העבודה בכ-15% בכל הנוגע למשך זמן הרמת המכולות או המטען, ועד לכ-30% במהירות הטרולי (כניסה ויציאה מהאנייה). מהירות הנסיעה של המנוף עומדת על 45 מטר לדקה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר