הלן גלבר. צילום: פבל
הלן גלבר. צילום: פבל

גלבר: לתת גם לתושבים פטור מארנונה

חברת המועצה מברכת על ההחלטה של עיריית אשדוד לפטור את בעלי העסקים מארנונה ואגרות כדי לסייע להם לצאת ממשבר הקורונה - אך סבורה שזה לא מספיק

פורסם בתאריך: 5.5.20 17:08

     

חברת האופוזיציה במועצת העיר אשדוד, הלן גלבר, מותחת ביקורת על התכנית של העירייה למתן סיוע כלכלי לעסקים המקומיים בעקבות משבר הקורונה שהוצגה אתמול.

"לצערי", מוסרת גלבר, "התכנית החדשה שהוצגה השבוע שוב פוסחת ואינה נותנת פתרון מלא לכלל התושבים – לא ניתן להתעלם מהעובדה, שתושבי אשדוד, שהיו מרותקים לבתים, נפגעו קשות מבחינה כלכלית – מתפקידנו לדאוג, ולסייע גם להם. במיוחד כאשר מדובר ברשות איתנה, כשלסרי משוכנע כי משרד הפנים יאשר את הפטורים לאור קשריו הענפים – אז אם כך, מדוע לסרי, שוב, בוחר להתעלם מההצעה שלי – ולבקש פטור מארנונה לתושבי אשדוד לחודשיים (לפחות), כאשר יש לעיר מקור תקציבי? נשגב מבינתי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"אני קוראת ללסרי", מוסיפה גלבר, "בימים קשים אלו, אל מול המצוקה הכלכלית האדירה שפגעה בכל משפחה ומשפחה – מוטלת עלינו האחריות, כנבחרי ציבור, לעמוד לצד התושבים לפעול ולדרוש פטור מארנונה לתושבים ויפה שעה אחת קודם".

ראש העיר יחיאל לסרי במסיבת העיתונאים ב"זום". צילום: עיריית אשדוד

יחד עם זאת גלבר בירכה על צעדים אחרים של העירייה כפי שבאו לידי ביטוי בחבילת ההקלות לעסקים: "שמחה שלסרי אימץ את ההצעה שלי למתן פטור מאגרות לבעלי העסקים, שבעבר התנגד לה וכינה אותה פופוליסטית, אני מברכת ואוסיף, עדיף מאוחר מאשר אף פעם. לדאבון הלב, התוכנית הראשונה שלסרי הציג לבעלי העסקים התגלתה כלעג לרש – תכנית ריקה מתוכן – לא נתנה מענה אמיתי לעסקים, ללא מעוף, ומבלי שכללה הענקת פטורים והטבות שהיה והינו הצורך האמיתי בימים קשים אלו – ועל כך אומר סוף מעשה במחשבה תחילה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר