קנאשור. מתקן אירופוני סגור. צילום: יחצ

חברת קנאשור מאשדוד קיבלה רישיון לגידול מסחרי של קנאביס

החברה, שפועלת מתוך מתחם מפעל הסויה סולבר, מתכננת להתחיל באספקת מוצריה לצרכנים. מנכ"ל קנאשור, רן עמיר: "להערכתנו, נתחיל לספק את המותג כבר במהלך החודש"

פורסם בתאריך: 5.5.20 11:55

     

חברת קנאשור באשדוד קיבלה מהיחידה לקנאביס רפואי (היק"ר) של משרד הבריאות רישיון סופי לגידול מסחרי.

חברת קנאשור, שהיו"ר שלה הוא מפקד חיל האוויר לשעבר עידו נחושתן, היא מיזם חדשני היושב בתוך מתחם מפעל סולבר הוותיק באזור התעשייה של אשדוד. החברה עוסקת במכלול שרשרת הערך של הקאנביס הרפואי – ממחקר ופיתוח, דרך גידול, מיצוי, ייצור מוצרי קנאביס רפואי, עיבוד אריזה ושיווק. בזכות האישור שקיבלה החברה לאחרונה, בקרוב תתחיל באספקת מוצרי קנאביס רפואי.

סיפורם של החברה והאנשים שעומדים מאחוריה הובא בהרחבה בכתבה מיוחדת ב"כאן דרום" לפני כחמישה חודשים.

הרישיון המדובר שקיבלה חברת קנאשור מהיק"ר הוא רישיון סופי המאפשר ריבוי וגידול מסחרי בהתאם לתקן GAP –IMC. כעת, החברה מתכננת להתחיל באספקת מוצרי Cannasure Indoor, המבוססים על תפרחות, אשר יגודלו במתקן הגידול שלה ויעובדו במתקן הייצור שלה, עד לשלב האריזה והמכירה הסופיים.

ניר פלס, אחד מהבעלים של חברת קנאשור. צילום פבל

כזכור, קנאשור הינה החברה הראשונה בארץ שתספק קנאביס רפואי, שמגודל במתקן סגור (Indoor) בשיטה אירופונית ללא מצע אדמה, ובתנאי בקרה מיטבית של תנאי תאורה, טמפרטורה, לחות וסינון אויר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




החברה גם מייצרת באופן מסחרי את המותג Cannassure Select, בהתבסס על תפרחות שמקורן בגידולי חממה ובהמשך גידולי המפעל.

מתקן הגידול של חברת קנאשור  קיבל אישור עמידה בתקן IMC-GAP וכן תעודת GACP, המעידה על כך שפועל בהתאם לקווים המנחים לגידול וקטיף צמחי מרפא, כפי שנקבעו על ידי ארגון הבריאות העולמי (WHO).

לחברה אף מעבדת איכות, העובדת תחת תקן IMC-GMP, בה פותחו שיטות אנליטיות לבדיקת הרכב חומרים פעילים בצמח.

מנכ"ל קנאשור, רן עמיר: "יש לנו כבר הזמנה ראשונה לתפרחות Cannassure Indoor ​ ​בהיקף של 20,000 גרם. להערכתנו, נתחיל לספק את המותג כבר במהלך החודש".

"בינתיים, מבתי המרקחת ומגורמי שטח רבים", הוא מוסיף, "אנו נתקלים בעניין רב בתוצרת החברה ונערכים לביקוש שמסתמן. אנו גם בוחנים הגדלה משמעותית של יכולת הגידול שלנו,​ שלהערכתנו, תוכל לעמוד בתקינה אירופאית".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר