הלוויתו של ניסים יונתנוב: בני המשפחה וחבריו נפרדים. במרכז תמונתו נישאת בידי אחד המלווים. צילום: אסף ליבוביץ'

"ניסים, אני אוהבת אותך": מאות בהלווית הנער שנהרג

המחנכת של ניסים יונתנוב נפרדה בבכי: "היה חבר של כולם, ילד חכם ורגיש וטוב לב. צפיתי לו עתיד מזהיר"

פורסם בתאריך: 27.10.19 16:29

     

בבית העלמין באשדוד ליוו מאות רבות ובהם בני משפחה וחברים לספסל הלימודים את ניסים יונתנוב, בן 15, שנהרג בתאונה שאירעה בערב שבת כשרכב על קורקינט ונפגע בידי מכונית בצומת הרחובות ויצמן ומורדי הגטאות ליד בית ספרו.

בהלוויה שהתקיימה בצהריים אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "בצער רב מאוד אנחנו מלווים בדרכו האחרונה את הנער ניסים יונתנוב, עלם חמודות צעיר שתרם חווה את העולם. הלב של כל תושבי העיר האשדוד כואב את האסון. כולם מספרים על ילד נעים הליכות, תמיד צחוק בעיניו וחיוך בפיו, עם רצון אמיתי לשמח את הסביבה שלו. ניסים היה שם נרדף במקיף שלו ל'ואהבת לרעך כמוך', הוא אהב את החברים שלו כמו שאהב את עצמו".

בעניין תופעת תאונות הדרכים הוסיף לסרי ואמר: "מדינת ישראל נמצאת במשבר קשה מאוד של בטיחות בדרכים. אנחנו מאבדים כל שנה, כולל בסוף השבוע הנורא הזה, אלפים שמאבדים את חייהם. איבדנו בכבישים יותר אנשים מכל מלחמות ישראל ונפגעי הטרור. הלב נכאב כל פעם מחדש כשאנחנו שומעים על עוד אסון וזה הופך להיות לאסון לאומי, זה הופך להיות משבר שופגע בכל אחד ואחד מאיתנו".

מחנכת הכיתה של ניסים, רווית אלגמיל, נפרדה מתלמידה בבכי: "ניסים היה חבר של כולם, כולם אהבו אותו, הוא היה ילד חכם ורגיש וטוב לב. צפיתי לו עתיד מזהיר. עצוב לי שככה זה נגמר ואני מבטיחה שבבית הספר נשמור את הזיכרון שלו". גם מנהלת ביה"ס מקיף א' הדס בן שושן נפרדה:

ניסים היה הבן הצעיר של דורה וגבריאל ולו עוד שלושה אחים גדולים ממנו – האח יעקב והאחיות פרידה ויפית. הוא למד בכיתה י' ובשיעורי אזרחות הכין לא מכבר עבודת חקר על הסכנות שטמונות באופניים חשמליים.

אנו משתתפים בצער המשפחה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר