ניסים יונתנוב בתמונה האחרונה שהעלה לרשת שעות ספורות לפני האסון. התמונה באדיבות המשפחה

ניסים יונתנוב הנער שנהרג בתאונה באשדוד: חקר את סכנות האופניים והקורקינטים החשמליים

ניסים יונתנוב, תלמיד כיתה י' במקיף א' באשדוד, רכב אתמול אחר הצהריים על קורקינט חשמלי ומכונית פגעה בו בעוצמה בצומת הרחובות ויצמן-מורדי הגטאות. מותו נקבע כעבור זמן קצר. הלוויתו תתקיים היום (ראשון) ב-13:30

פורסם בתאריך: 26.10.19 17:51

עדכון אחרון: 27.10.19 12:36

     

ניסים יונתנוב, תלמיד כיתה י' במקיף א', הוא הנער שנהרג אתמול, ערב שבת, בתאונת הדרכים הנוראה שאירעה בצומת הרחובות ויצמן ומורדי הגטאות, סמוך לבית ספרו.

ניסים היה עם הקורקינט החשמלי שלו ומכונית שנכנסה לצומת פגעה בו בעוצמה. הוא נפצע אנושות ומותו נקבע כעבור זמן קצר בבית החולים אסותא אשדוד.

ניסים היה הבן הצעיר של דורה וגבריאל ולו עוד שלושה אחים גדולים ממנו.

הלוויתו תתקיים ביום ראשון בשעה 13:30 בבית העלמין באשדוד.

"ניסים חסך כסף כדי לקנות את הקורקינט, הוא היה יד ימינו של אבא שלנו, בן הזקונים", אומרת בכאב האחות, פרידה, וברקע האם מתייפחת ואינה יודעת את נפשה מרוב צער. "ילד עם לב גדול ורחב, הלב של אימא ואבא", מוסיפה פרידה, "זה מאוד קשה, איך אפשר בכלל לעכל דבר כזה? על התאונה אנחנו לא יודעים הרבה חוץ מזה שנהג הרכב הפוגע נסע במהירות".

ניסים עשה עבודת חקר מקיפה על הסכנות הטמונות ברכבים דו-גלגליים, כפי שכתבה מורתו בבית הספר, שירה אוחיון.

המנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד מלווה את המשפחה. אתמול מיד לאחר ההודעה על האסון הגיעו עובדים סוציאליים וצוות מקצועי נוסף לבית המשפחה.

המפגש במקום התאונה: חברים ומורים מביה"ס של ניסים כואבים את מותו. צילום: אסף פוזילוב

במקיף א' בניהולה של הדס בן שושן מנסים לתמוך במשפחה ובתלמידים ולעזור ככל הניתן. שעה קלה לאחר התאונה התאספו במקום חברים מבית הספר ואנשי הוראה, מתקשים לעכל את הבשורה. החבר והתלמיד שזמן קצר קודם לכן בילו במחיצתו בבית הספר קיפח את חייו בצורה כה אכזרית ובלתי צפויה.

במשטרה ממשיכים בחקירת נסיבות התאונה ואחת השאלות שנבדקות היא מי לא שמר על זכות הקדימה. הנהג הפוגע הוא תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו. על פי חוק רכיבה על קורקינט חשמלי (גלגינוע) חשמלי מותרת מגיל 16 ומחייבת חבישת קסדה. במקרה זה הרוכב היה צעיר יותר וככל הידוע לא חבש קסדה.

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר