ניסים יונתנוב בתמונה האחרונה שהעלה לרשת שעות ספורות לפני האסון. התמונה באדיבות המשפחה

מורלי: ״נעשה הכל כדי שמקרה ניסים יונתנוב לא יחזור״

פורסם בתאריך: 27.10.19 12:45

     

בעקבות מותו שלשום בתאונת דרכים באשדוד של הנער ניסים יונתנוב, מנכ"לית הרשות העירונית מהות סימונה מורלי, הודיעה לפני זמן קצר, כי תגביר את ההסברה בכל הנוגע לשימוש של בני נוער באופניים וקורקינטים חשמליים.

מורלי: ״בשבועות הקרובים יינקטו מספר צעדים שיגבירו את ההסברה. יינתן מענה וארגז לכל הורה הנמצא תחת אחד משלבי התופעה המפחידה הזו ויינתנו כלים פדגוגיים בשיתוף המרכז להורות משמעותית והעומדת בראשו, גילית אבטליון להתמודדות עם כל שלב, בין אם טרום הרכישה ועד לרכיבה בטוחה. הרשות העירונית תשלב יד ביד את כל הגופים הרלוונטיים על מנת לייצר מנגנון מניעה כדי שמקרים מצערים של אובדן חיים לא יחזרו".

ברשות העירונית, נמסר, עמלו לא מכבר על מודל ייחודי העוסק בתופעת האופניים החשמליים. יחד עם המרכז להורות משמעותית הנמצא תחת הרשות נבנה מודל העוסק כולו בהתמודדות ההורים מול הלחץ הבלתי פוסק של הילדים לרכישת אופניים וקורקינטים חשמליים.

סימונה מורלי. צילום: מהות – הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדודהמודל פועל במספר מישורים, בראשם, המודעות לסכנות הכלי, הכרת החוק ומנגנוני האכיפה, הסברה על ביטול הגבלת המהירות והתקנת מאיצים לא חוקיים והסברה מקיפה על נהיגה בטוחה ומידע על אביזרי המיגון הקיימים. עיקר הזרקור מופנה למערכת היחסים המורכבת בין ההורים הרוצים להעניק לילד עצמאות לבין החשש לבטיחותו ולחייו.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר