כנס מיוחד למיצוי זכויות עבור משפחות חרדיות שלהם ילדים עם צרכים מיוחדים צילום: עירית אשדוד

מיצוי זכויות לאוכלוסיות מיוחדות

המרכז למשפחה החרדית והמוסד לביטוח לאומי יזמו כנס מיוחד למיצוי זכויות עבור משפחות חרדיות שלהם ילדים עם צרכים מיוחדים. בכנס נחשפו ההורים למידע רלוונטי שנמסר להם ע"י אנשי מקצוע מגופים וארגונים העוסקים בעולמם של אנשים עם מוגבלויות

פורסם בתאריך: 10.9.19 15:12

     

לכנס מיצוי זכויות שהתקיים אתמול עבור משפחות חרדיות שלהם ילדים עם מוגבלויות, הגיעו למעלה מ-100 אמהות לילדים עם צרכים מיוחדים ונשים עם מוגבלות מהמגזר החרדי. הכנס נערך במתנ"ס ט', בשעות הערב, ואפשר מפגש בלתי אמצעי בין המשפחות לגופים וארגונים העוסקים בעולמם של האוכלוסיות המיוחדות.

כך יכלו האמהות לפגוש נציגים של עמותות וארגונים הנותנים מענה בתחומים שונים, כגון: דיור, תעסוקה, אוטיזם, לימודים וסיוע כללי, ונחשפו למידע רלוונטי שיסייע להם במיצוי זכויותיהם ויקל עליהם ועל ילדיהם בתפקוד היומיומי. הגופים הציבו דוכנים ואפשרו מפגשים ישירים ואינטימיים.

מבין הארגונים אפשר היה לראות נציגים מ: יד לילד המיוחד, שמע קולנו, אקי"ם, אחי"ה, איל"ן, בית חם, מרכז יה"ל, ועוד. נציגות מהביטוח הלאומי הציגו את המידע הרלוונטי לילד הנכה, לנכות כללית ולשיקום מקצועי, וענו לשאלות ההורים. אירוע מעניין ומשמח נוסף קרה כאשר הזמרת מירי ישראלי עלתה לבמה וחתמה את הערב במופע שירה סוחף כאשר האימהות קמו מהכיסאות ובהתרגשות גדולה הצטרפו למעגל ריקודים של אחווה ושמחה הדדית.

הכנס אשר אורגן כאמור ע"י המרכז למשפחה החרדית במנהל לשירותים חברתיים, זכה לפרגון גדול מצד המשפחות ולתודה ענקית על הארגון, החשיפה למידע הרלוונטי ולליווי המקצועי במהלך השנה. מנהלת המרכז, אבישג ברוכי, מבקשת למסור תודה גדולה למתנ"ס ט' על שירות אדיב והולם, למחלקת שיקום בעיריית אשדוד, למוסד לביטוח לאומי על שיתופי הפעולה, וחותמת בברכת שנה טובה לעיר ולתושביה.

כנס מיוחד למיצוי זכויות עבור משפחות חרדיות שלהם ילדים עם צרכים מיוחדים צילום: עיריית אשדוד

כנס מיוחד למיצוי זכויות עבור משפחות חרדיות שלהם ילדים עם צרכים מיוחדים צילום: עירית אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר