אבי עייש ז"ל. תמונה באדיבות המשפחה

הובא למנוחות חייל מג"ב אבי עייש שנהרג בתאונה

עייש חצה אמש את הכביש בשדרות הרצל בדרך לפגוש את ידידתו, שחיכתה בצד השני, ונפצע באורח אנוש לאחר שאופנוע כבד פגע בו בעוצמה. מותו נקבע בבית החולים אסותא

פורסם בתאריך: 11.8.19 08:46

עדכון אחרון: 11.8.19 16:23

     

בחלקה הצבאית של בית העלמין באשדוד הובא לפני הצהריים למנוחות סמל שני אבי עייש, חייל מג"ב בן 19 מאשדוד, שנהרג בתאונה שאירעה אמש בשדרות הרצל בעיר. הוא נפגע על ידי אופנוע כבד שהגיע מדרום וספג פגיעה אנושה. מותו נקבע כעבור זמן קצר

בבית החולים אסותא אשדוד.

התאונה אירעה לאחר השעה עשר בלילה בשדרות הרצל, צפונה למפגש עם שדרות בן עמי.

עייש, בנם של אלינור ומשה, מנופאי בנמל אשדוד, אמור היה להתחיל היום את הסמכתו במג"ב מחדש, לאחר שלפני כמה חודשים נאלץ להפסיק את ההכשרה עקב בעיה רפואית.

"אבי היה ילד אהוב מאוד, תמיד היה מכבד ומאיר פנים לכולם, ילד טוב", אומרת בת הדודה, אריאל.

אריאל מספרת שאבי היה אמור להיפגש עם ידידה שלו: "היא חיכתה לו מעבר למעבר חציה וברגע שהוא בא לחצות את הכביש במעבר חציה רוכב אופנוע בא במהירות ודרס אותו בחוזקה. הגענו לבית חולים ואבי כבר היה בקריסת מערכות לצערינו הרב הודיעו על פטירתו בלילה בבית חולים אסותא באשדוד".

"אבי תכנן לצאת לקורס קצינים במג"ב אהב לשרת את המדינה ובגאווה רבה, לקחו לנו אותו בטרם עת תאונה אכזרית ונוראית, המשפחה מרוסקת ומקווים לנחמה", הוסיפה בת המשפחה.

רישיונו של רוכב האופנוע (500 סמ"ק) נשלל ל-90 יום. במשטרה בודקים האם נסע במהירות מותרת התואמת את תנאי הכביש כמו גם את כל נסיבות התאונה הנוראה שגבתה חיי אדם צעירים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר