בוחני תאונות דרכים בזירה. צילום: דוברות המשטרה

נקבע מותו של הצעיר שנפצע אנוש

התאונה אירעה הערב בשדרות הרצל פינת בן עמי: רוכב אופנוע דרס הולך רגל שחצה את הכביש והוא נהרג. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 10.8.19 22:54

עדכון אחרון: 11.8.19 23:58

     

בבית החולים אסותא אשדוד נקבע הלילה מותו של הולך הרגל כבן 20, שנפצע מוקדם יותר הערב באורח אנוש מפגיעת אופנוע בצומת הרחובות הרצל ובן עמי.

מחקירה ראשונית של בוחני תאונות דרכים במשטרה עולה, שהולך הרגל שנהרג, חצה את הכביש ונפגע מאופנוע שעליו רכב צעיר.

 מוקדם יותר נמסר ממד"א: בשעה 22:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על הולך רגל שנפגע מאופנוע בשדרות הרצל פינת בן עמי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא לאשדוד 2 פצועים, בהם גבר כבן 20 במצב אנוש תוך כדי החייאה ורוכב אופנוע כבן 30 במצב קל.

צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת התאונה הלילה. צילום: דוברות איחוד הצלה

חובש רפואת חירום אבזה וורטאו: "נסעתי עם האמבולנס ברחוב כשאזרחים סימנו לי לעצור בפינת הרחוב. על הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה. מיד דיווחתי למוקד על האירוע ורצתי אליו על מנת להעניק טיפול רפואי. ביצעתי בדיקות רפואיות וזיהיתי שהפצוע מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והתחלתי לבצע פעולות החייאה. כעבור מספר דקות צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום המשיך את הטיפול ופינה את הפצוע תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי. רוכב האופנוע שנפצע באורח קל והיה בהכרה מלאה".

בני מנלה חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה על הולך הרגל שנפגע מאופנוע. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים. רוכב האופנוע נפצע באורח קל".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר