אחד הנאשמים בעוקץ הכספומטים

עוקץ הכספומטים הגדול: כתב אישום נגד שני הצעירים מאשדוד

המשטרה הגישה כתב אישום נגד שני צעירים מאשדוד, שלפי הנטען, גנבו כספים מחשבונות בנק של אזרחים לאחר שצילמו אותם בסתר בזמן שימוש בכספומט

פורסם בתאריך: 1.8.19 16:24

     

בתום חקירה סמויה שנוהלה ביחידת ההונאה של מחוז דרום ביום שלישי הוגש כתב אישום נגד שני תושבי אשדוד בני 31 ו-28 בפרשה מסועפת של גניבה באמצעות צילום ושכפול של כרטיסי אשראי.

המשטרה מבקשת להחזיקם במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, ולפי שעה מעצרם הוארך עד להחלטה אחרת.
בבקשת המעצר שהוגשה יחד עם האישומים נכתב שהם בחרו לשמור על זכות השתיקה, וכי “אין מדובר בעבירות הונאה רגילות, כי אם ביצוע עבירות בשיטת פעולה מתוחכמת אשר מחייבת תכנון מוקדם, התקנת התקנים ייעודיים לצורך זיוף בפתחי כספומטים, התקנת מצלמות וקבלת נתונים במרמה של כרטיסי חיוב רבים ובהמשך צריבת הנתונים על גבי כרטיסים מגנטיים ריקים”.

השבוע, בסיום החקירה שהחלה במרץ השנה, נמסר מהמשטרה שבשיטת הפעולה שלהם השניים משכו כרבע מיליון שקל מחשבונות של אנשים במקומות רבים בארץ, כולל בעיר מגוריהם.

מהחקירה עלה כי בכספומטים הותקן צ׳יפ שהעתיק את נתוני הכרטיס, ומצלמה הותקנה באזור נסתר של לוח המקשים. לאחר כמה שעות החשודים היו מגיעים, פורקים את הנתונים, צורבים אותם על גבי כרטיסים ריקים ומושכים באמצעותם כספים במרמה.

השניים נעצרו בראשית יולי, ובמהלך חיפוש בביתו של אחד מהם נחשפה מעבדה לזיוף כרטיסי חיוב, עשרות כרטיסי אשראי מזויפים מוכנים לשימוש ועשרות אלפי שקלים במזומן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר