אלון חסן. צילום: עופר וקנין

אלון חסן נגד יצחק בלומנטל: פרסמת עליי דברים שקריים

מי שהיה יו"ר הוועד בנמל מאיים לתבוע את המנכ"ל על הוצאת לשון הרע בעקבות דברים שאמר בתקשורת לפני ימים אחדים. חסן שעבר לפני כמה חודשים להסתדרות הלאומית, ממתין להכרעת בית המשפט העליון בערעור שהגישה בעניינו המדינה

פורסם בתאריך: 14.3.19 14:56

     

יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד לשעבר, אלון חסן, מאיים לתבוע את מנכ"ל חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל בגין הוצאת לשון הרע.

באמצעות עורך דינו חן הולנדר חסן שלח לבלומנטל מכתב התראה לפני הגשת תביעה בעקבות דברים שאמר האחרון בראיון לעיתון דה מרקר לפני ימים אחדים. הראיון נסוב בעיקר על זימונו של בלומנטל לשימוע לפני פיטורים ועל היחסים המתוחים בינו לבין יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור.

בכתבה צוטט בלומנטל כאומר בין השאר: "ב-2010 כסמנכ"ל משאבי אנוש ניהלתי מאבקים נגד אלון חסן ואביו. פוטרתי באמתלה של 'שינוי מבנה ארגוני' וחזרתי לחברה כמנצח ב-2013 אחרי שפוציתי בסכום גדול מאוד. זמן קצר לאחר מכן מוניתי למנכ"ל".

המנכ"ל בלומנטל. צילום: פבל

המנכ"ל בלומנטל. צילום: פבל

במכתב שנשלח לבלומנטל נטען ש"אמירה שקרית זו יש בה כדי לצייר את מר אלון חסן כאדם כוחני שפועל מתוך מניעים פסולים ואשר בכוחו אף להביא לפיטוריו שלך כסמנכ"ל משאבי אנוש והכל בשביל 'מאבקים' ואמתלות שונות כלפיך כלשונן בכתבה".

"פרסום זה מצידך", נכתב לבלומנטל, "נעשה כאשר ידוע לך היטב כי חסן זוכה על ידי בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכוי מלא ופוזיטיבי וכיום הוא ממתין להכרעת בית המשפט העליון בערעור שהגישה המדינה על חלק יחסי ביותר מכתב האישום המקורי".

 

עו"ד הולנדר מציין שחסן שוקל להגיש נגד בלומנטל גם קובלנה פלילית וכי הוא דורש מבלומנטל לפרסם התנצלות ולפצות את חסן בסכום של 300 אלף שקל".

בלומנטל מסר בתגובה: "אלון חסן יקבל מענה מלא למכתבו, שנועד לצרכים תקשורתיים וחיזוק מעמדו בתוך הנמל, על ידי עורכי הדין שלי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר