בית חולים אסותא אשדוד צילום: דור קדמי
בית חולים אסותא אשדוד צילום: דור קדמי

מגייסים תרומות: פורום חדש לחיזוק בית החולים אסותא

בראש הגוף החדש, מעין "אגודת ידידים", יעמוד עו"ד צחי אבו. במוצ"ש יושק הפורום ששמו הרשמי הוא: הפורום לקידום הבריאות למען בית החולים הציבורי

פורסם בתאריך: 10.3.19 19:13

     

כשמערכת הבריאות בצרות, מחלקות פנימיות וחדרי מיון עמוסים לעייפה וחולים נמצאים במסדרונות, באשדוד יש מי שמרים את הכפפה.

במוצאי שבת הקרובים, 16.3, מתכננים בכירי בית החולים "אסותא" בעיר להיפגש בערב חגיגי במסעדת "אהובת הספן" שעל חוף הים. הסיבה לחגיגות היא פתיחת הפורום לקידום הבריאות למען בית החולים הציבורי.

מדובר בחוג ידידים שמטרתו המרכזית לגייס תרומות שיוכלו לחזק את בית החולים ולאפשר לו לגדול ולהתרחב. מי שיעמוד בראש הפורום הוא חבר המועצה לשעבר עו"ד צחי אבו, איש עסקים בתחום הנדל"ן ואחד מראשי מטה מפלגת כולנו בעיר. צחי אבו: "למן הקמתו של בית החולים אסותא, כולנו עדים עד כמה הוא חיוני ונדרש עבורנו. אני מברך על כינון הפורום ואת כל אותם אלה המצטרפים אליו. לכולנו יש מטרה משותפת, והיא קידום בית החולים הציבורי ופיתוחו, לרווחת תושבי אשדוד והסביבה".

 

מתוך הארכיון: בית חולים אסותא אשדוד אילן אסייג

בית חולים אסותא אשדוד. צילום: אילן אסייג

 

כידוע בית החולים נקלע תוך זמן קצר לגירעון כבד ושר האוצר משה כחלון הודיע כשהגיע להניח אבן פינה לרובע פארק לכיש לפני שבועות מספר, שמשרדו ידאג להעברת תקציב כדי לאפשר לבית החולים לעמוד על רגליו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אולם זה כנראה לא יספיק וכדי שבית החולים גם יוכל להכפיל את כמות המיטות, מ-300 ל-600, דבר שהוא מחויב המציאות לפי ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי והנהלת רשת אסותא, גיוסן של עוד תרומות יוכל לעזור.

הזמנה לערב ההקשה

הזמנה לערב ההשקה

בית החולים הציבורי "אסותא" הוקם לאחר מאבקים פוליטיים רבים וכיום משרת כחצי מליון אנשים מאשדוד והסביבה, הוא גם משמש כבית חולים אוניברסיטאי ובמידה והפורום ינחל הצלחה ויגייס כספים רבים, יוכל לאפשר לתושבי האזור לקבל את השירות הטוב ביותר, יאפשר לסטודנטים סביבת לימודים מפותחת יותר וכמובן, יהווה גם קידום כלכלי לכל המעורבים.

יוסי לוי, חבר מועצת העיר לשעבר, עובד בביה"ח אסותא מאז יום הקמתו ואחד ממקימי הפורום החדש מספר:

"קמה יוזמה לפתוח פורום להבאת תרומות לבית החולים. צחי אבו, שהוא יו"ר הפורום, יזם הכל. זהו פורום של מתנדבים ללא שום כוונות רווח, הכל עובר ישירות לאסותא ומכבי. הכספים שיותרמו מיועדים בעיקר לבנק מטרות שאנו קובעים בתוך ביה"ח בשיתוף ההנהלה, למטרות כגון קניית מכשירים שעולים מלא כסף, הנצחות בתוך בית החולים ובעיקר להביא טכנולוגיה חדשה, עזרה, ובניית עוד מבנים.

אני נרתמתי ליוזמה של צחי והקמנו את הפורום, ההנהלה תתכנס ותדבר על איך לגייס עוד תורמים, מה כדאי לעשות עם התרומות וכל המפגשים יהיו מול הנהלת אסותא אשדוד. מי שמוביל את זה כרגע הוא שוקי שמר, יו"ר כל אגודות התורמים של אסותא ומכבי. כבר כמה חודשים דנו איתו בנושא עד שגיבשנו תוכנית, הפורום יקרא הפורום לקידום הבריאות למען בית החולים אסותא אשדוד, זה פורום התנדבותי ב100%.

צחי בגלל הקשרים שלו עם אנשי העיר וכל פועלו בעיר,  מוביל את הנושא ומקשר אותנו לכל בעלי העסקים בעיר ולדעתי נרצה גם לגייס תורמים מחוץ לעיר, המטרה היא לעשות מועדון חברים כמה שיותר גדול עם כמה מעגלים הכל למען בית החולים ולמען קידום הקהילה באשדוד".

בריאיון שערכנו בחודש יולי עם המנכ"ל המתפטר ד"ר דודו דגן הסתבר שסך התרומות שנאספו עד אז כבר הגיע לכרבע מיליארד שקל (!)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר