עימות חזיתי: היו"רית הוזמן בכור והמנכ"ל יצחק בלומנטל. צילום: פבל טולצ'ינסקי
עימות חזיתי: היו"רית הוזמן בכור והמנכ"ל יצחק בלומנטל. צילום: פבל טולצ'ינסקי

לאחר שזומן לשימוע: מנכ"ל נמל אשדוד בלומנטל משיב אש

המנכ"ל יצחק בלומנטל שנקרא לשימוע לפני פיטורין, תוקף את יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור: "זימון מגמתי ורצוף באי דיוקים. ההחלטה התקבלה ממניעים תמוהים. אני מתכון להמשיך ולנהל את הנמל גם ב-2020״

פורסם בתאריך: 7.3.19 16:11

     

בעקבות החלטת דירקטוריון חברת נמל אשדוד בראשותה של אורנה הוזמן בכור לזמן את מנכ"ל החברה, יצחק בלומנטל, לשימוע לפני פיטורין, כעת משיב בלומנטל אש.

״כמנהל החברה", מסר לפני זמן קצר, "הובלתי את נמל אשדוד ב-5 השנים האחרונות לשיאים של תפעול ורווחיות, לצד הכנסת סטנדרטים חדשים של ניהול תקין וניקוי תופעות פסולות שהיו נהוגות בנמל בעבר. בתקופה זו הנמל רשם הישגים פיננסים ותפעוליים שהניבו דיבידנדים והכנסות שיא למדינה. הובלתי לשינוי יסודי בנורמות יחסי העבודה שהיו קיימות בנמל והכנסתי בהם סטנדרטים חדשים. החברה הפסיקה לחלוטין את תופעת הנפוטיזם וקלטה מאות עובדים חדשים במסגרת גיוון תעסוקתי ותוך פתיחת תפקידים, שהיו על טהרת גברים, בפני נשים.

"הזימון לשימוע", מוסיף בלומנטל תוך הפניית החיצים להוזמן בכור, "שנשלח אליי אמש, בשעת לילה, באופן אישי, ופורסם הבוקר הוא מגמתי ורצוף באי דיוקים. ההחלטה על השימוע, בהובלת יו״ר הדירקטוריון, התקבלה ממניעים תמוהים דווקא בעת הזו. יש לי תשובות מצוינות לכלל הטענות ואני מתכון להמשיך ולנהל את הנמל גם ב-2020״.

לא מתכוון לוותר, בלומנטל. צילום: אורי קריספין

בלומנטל ממלא תפקידים בכירים בנמל זה שנים רבות. לתפקיד המנכ"ל הוא נכנס בתקופה של משבר – לאחר התפטרותו של שוקי סגיס, שגם בזמנו היה מאבק חריף בין מנכ"ל החברה ליו"ר באותה עת, גדעון סיטרמן. בלומנטל הצליח לייצב במידה רבה את המערכת אחרי המשבר שפקד את הנמל בעקבות פרשת החשדות לשחיתות.

המתח בין יושבת ראש הדירקטוריון לבין בלומנטל החל זמן קצר לאחר שהוזמן בכור נכנסה לתפקיד. מאז הלכו העניינים והדרדרו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר