מתוך דף הפייסבוק של שני שלפמן

הקמפיין של שני שלפמן בעקבות דבריו של השר דרעי

מילותיו של השר אריה דרעי בכנס באשדוד עוררו את זעמם של רבים מעולי חבר העמים, בהם שני שלפמן שנמאס לה שמפקפקים ביהדותה. היא החליטה ליזום קמפיין ברשת

פורסם בתאריך: 7.3.19 14:26

     

דבריו של השר דרעי בכנס באשדוד על כך שימנע כניסתם של "לא יהודים" והתייחס במיוחד לעולים ממדינות ברית המועצות עוררו תגובות רבות ברשת, ביניהם את תגובתה של שני שלפמן, מנכל"ית תנועת "אשדודים", שהחליטה להרים קמפיין בפייסבוק תחת התיוג #גםאנייהודי.

הפוסט מתוך עמוד הפייסבוק של שלפמן:

הפוסט זכה מיד לשיתופים רבים, כולל של יניב קקון, חבר מועצת העיר ויו"ר ומקים תנועת ה"אשדודים" שכתב: "רק בזכות המגוון העצום שלנו ישראל יותר חזקה, טובה ומשמשת לנו העם היהודי מקלט בעולם. אוהב אותך חברה יקרה  וגאה לצעוד לצידך."

מה גרם לך ליצור את הקמפיין, למה הנושא כל כך נגע בך?

"הכל התחיל בצבא, פתאום באמצע השירות הציעו לי ללכת לקורס "נתיב" שזה קורס גיור כדי לחזק את היהדות שלי. שאלתי למה החלטתם להציע דווקא לי אז אמרו לי מה את יהודיה? אמרתי כן." משתפת אותנו שלפמן "מאותה נקודה לאורך החיים הבוגרים שלי, הרגשתי שמפקפקים ביהדות שלי מעצם העובדה שעליתי מברית המועצו. כשאריה דרעי זרק בכנס האחרון את מה שזרק, פתחתי כמה סרטונים, ולאט לאט בין השורות הבנתי שהוא לא דווקא מדבר על העולים הלא יהודים, כמו שהוא מפקפק ביהדות של אלה שכבר עלו ואני מרגישה ש צריך לשים על זה את הדגש, כי זה לא פייר שבגלל שעליתי מברית המועצות, הנחת היסוד היא שאני לא יהודייה."

 

הנה חלק מתגובות התמיכה שקיבלה שני לפוסט שפרסמה אתמול, ביניהן תגובתו של אלכס פנוב, ממקימי "אשדוד חופשית" ויוזמי מחאת השבת:

מתוך דף הפייסבוק של שני שלפמן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר