אבי אמסלם ונציגי ש"ס בכנס של התנועה הערב באשדוד. צילום: דור גפני
אבי אמסלם ונציגי ש"ס בכנס של התנועה הערב באשדוד. צילום: דור גפני

השר דרעי באשדוד: "שאף אחד לא יעלה על דעתו שנחליף את אבי" (וידאו)

השר דרעי נתן גיבוי ליו"ר ש"ס באשדוד אבי אמסלם בכינוס פוליטי של המפלגה הערב באשדוד לציון תחילת מערכת הבחירות. הוא מתח ביקורת על עולי חבר העמים וצידד בבדיקות די.אנ.איי: "מאות אלפי לא יהודים". דבריו מעוררים סערה ציבורית

פורסם בתאריך: 5.3.19 20:25

     

יו"ר מפלגת ש"ס שר הפנים אריה דרעי העניק הערב גיבוי לאבי אמסלם במהלך פתיחת מערכת הבחירות של התנועה באולם בודה בלנקה באשדוד. זאת, על רקע החלטתו של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי להדיחו מתפקידו.

"שאף אחד לא יעלה על דעתו ודמיונו שנחליף את אבי", אמר השר דרעי, "תמשיך אל תפחד, זה ניסיונות":

השר דרעי אמר שמפלגתו תשב רק עם ראש הממשלה נתניהו וגם תדרוש בנוסף למשרד הפנים את תיק הקליטה כדי להבטיח, לדבריו, שרק יהודים יעלו לארץ ועל מנת למנוע כלשונו הסתננות של לא יהודים כמו שקרה בהגעת מאות אלפי עולים מברה"מ לשעבר שאינם יהודים. כך, לדברי השר דרעי.

"ש"ס תמשיך לשמור על הצביון היהודי של מדינת ישראל ושרק מי שזכאי להיכנס לארץ – יכנס", המשיך ואמר דרעי. "העולים מרוסיה, סוף סוף הגעתם לארץ הקודש ולהפוך את אשדוד לאחד המקומות שיש בו הכי הרבה חנויות של מכירת חזיר?!… משרד הקליטה לא יהיה עוד משרד הקליטה לעולי ברה"מ"..

באירוע השתתפו מאות פעילים ותומכים, גברים כמובן. נשים – לא היו. "כאן, בעיר אשדוד", אמר דרעי, "לפני כשנה נעשה חילול השם גדול מאוד. אביגדור ליברמן מצא לנכון לעשות מסיבת עיתונאים בשבת במסעדה שמכינה נבלות וטריפות וחזיר ודברים אחרים, כדי להילחם נגד חוק המרכולים. מה אנחנו בסך הכל מנסים לעשות – שיום אחד בשבוע ננוח, המתנה הגדולה ביותר שהביא העם היהודי לעולם הנאור".

דבריו על העולים מברה"מ לשעבר כבר מעוררים בסערה בציבור. חבר המועצה אלי נכט מסר בתגובה לדברי השר דרעי: "דבריו הם גזענות והסתה ברמה הנלוזה ביותר המזכירה ימים חשוכים. אריה דרעי מקומך באיראן. יהודי ברה"מ יותר יהודים מימך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, מסר: ״בדיקות ד.נ.א. ליוצאי ברית המועצות זו נורמה מקובלת. משרד קליטה צריך לטפל רק ביוצאי צרפת ואתיופיה. כך אמר הערב אריה דרעי, מנהיגה של ש"ס.

ידידי, התבלבלת. לא יקום ולא יהיה. ישראל ביתנו תפעל בכל הכוח נגד בדיקות הד.נ.א. המשפילות והמבזות שהמציאו עסקנים חרדים, נקבל לידינו את משרד הפנים ונפסיק עם הגזענות והאפליה שמקדם הממסד החרדי כנגד יוצאי ברית המועצות לשעבר. נקדם נישואים אזרחיים ונאפשר לכל רשות מקומית להחליט באופן עצמאי לגבי פתיחת מרכולים בשבת. נקדם עלייה מכל התפוצות ונקבל את כולם בזרועות פתוחות״.

יו"ר ארגון 'עתים', הרב שאול פרבר,  מסר בתגובה: "דבריו החמורים של השר דרעי חותרים תחת קיבוץ הגלויות הישראלי ויוצרים קרע בעם היהודי. יהודים שנרדפו בתפוצות ועולים לכאן מתוקף חוק השבות, הם אחינו ואחיותינו ואנו שמחים בבואם ארצה – מבריה"מ, אתיופיה, צרפת, ממזרח וממערב.

השר דרעי לא עוצר לרגע, ורומס לא רק את שירותי הדת שנמצאים באחריות שר ממפלגתו, אלא גם את העולים החדשים שכל שביקשו זה להגיע לארץ אבותם.

תפקידה של ממשלת ישראל הוא לדאוג להליכי גיור מכילים, מכבדים וקשובים עבור העולים מ"זרע ישראל" המבקשים להיות יהודים על פי ההלכה. במשימה זו כשל שר הדרעי, הן כשר הפנים והן כשר לשירותי דת. מוטב יהיה אם השר יערוך בדק בית, לפני שהוא מכפיש את שמם של אזרחים שומרי חוק המשרתים בצבא והם חלק מהמארג החברתי במדינה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר