זה נגמר: לסרי ואמסלם. צילומים: עזריה לוי ודוברות עיריית אשדוד
זה נגמר: לסרי ואמסלם. צילומים: עזריה לוי ודוברות עיריית אשדוד

פרסום ראשון: לסרי החליט להדיח את אמסלם

הקש ששבר את גב הגמל היה אירוע הקראוון שהוצב שלא כחוק ברובע ג' וגרר צו פינוי של העיריה: על פי עדויות אמסלם היה מעורב במהלך כדי ליצור לכאורה פרובוקציה ולסכסך בין הציבור החרדי לבין לסרי. מקורב: ללסרי נמאס ממנו, זה בלתי הפיך. פרסום ראשון

פורסם בתאריך: 28.2.19 20:04

     

בסביבתו של ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי מתכוונים לדרוש מהנהגת תנועת ש"ס את החלפתו של ממלא מקום ראש העירייה מטעמה – אבי אמסלם. משבר האמון, כך נראה, הוא סופי ובלתי ניתן לתיקון.

"יו"ר הקואליציה גבי כנפו וראש העירייה לסרי נחושים לסיים את המשחק הכפול של אבי אמסלם שכל הזמן יורה בתוך הנגמ"ש", אמר מקורב והוסיף: "ממה ששבר את גב הגמל זו העדות שהתקבלה היום מקרב קבוצת חרדים שפלשו לגינה ציבורית ברובע ג' ולפיה הוא זה שלכאורה הנחה והוביל אותם. על כך כבר אי אפשר לעבור לסדר היום".

קטע מהדיווח שהועבר היום על הפלישה לשטח הציבורי

בשיחות סגורות הדברים שנאמרים על יו"ר ש"ס באשדוד קשים: הוא לא מפסיק לחבל בעבודת הקואליציה, "לחמם" וליצור פרובוקציות, חותר אישית נגד ראש העיר ומנסה להביכו, נמצא בקשר עם גורמים העוינים אותו בתקשורת המקומית והארצית, מסית ציבורים נגד ראש העיר ודרכו, פתאום התחיל לדאוג לקדושת השבת ולהציג עמדות קיצוניות יותר מאגודת ישראל אבל למעשה לא זה מה שמעניין אותו.

 

ש"ס בקואליציה. לסרי, כנפו ואמסלם חותמים בתיווכו של השר דרעי. צילום: דודי מור

החיוכים והמתחים: לסרי, כנפו ואמסלם במעמד חתימת ההסכם הקואליציוני עם ש"ס, בתיווכו של השר דרעי. צילום: דודי מור


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אתמול התקיימה ישיבת הנהלה בעירייה שבמהלכה התפתח עימות בין השניים. אמסלם התבטא בצורה לעומתית כדי להביך את ראש העיר, שלא נותר חייב והרים עליו את קולו.

"הקו המרכזי של לסרי בקדנציה הזו היא יצירת אחדות, לכן הוא גם עמל על הקמת קואליציה רחבה. אמסלם פועל בניגוד לאותו חזון, ולסרי לא יתן לו לסכסך", אמר מקורב.

יחד עם זאת בסביבתו של לסרי מבהירים שהוא רואה בש"ס תנועה גדולה וחשובה, תנועה שלראש העירייה יש עימה קשר אישי, ממושך ואמיץ ושבכוונתו לשמור עליו מכל משמר – רק בלי אמסלם בתמונה.

האם חבר המועצה מש"ס חיים אמסילי כבר יכול להתחיל "להתחמם על הקווים"? עוד נחיה ונראה.

לסרי מסר הערב: "אין תגובה".

את תגובתו של אמסלם לא הצלחנו להשיג. נשמח לפרסמה לכשתגיע.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר