הלביאות מתפצלות צילום: אשדוד היום
הלביאות מתפצלות צילום: אשדוד היום

פיצול בתנועת הלביאות: אפרת אוחיון פורשת מהסיעה

מספר 2 ברשימת הלביאות תודיע הערב באופן רשמי כי היא מבקשת להפוך לסיעת יחיד או לחבור לסיעה אחרת. התיקים שעליה הייתה ממונה אוחיון יישארו אצל יו"ר הסיעה שרון מרק

פורסם בתאריך: 13.2.19 09:56

     

כפי שחשפנו  בתחילת השבוע, כמה ממייסדות הלביאות פרסמו מכתב חריף, אשר עליו חתומה ד"ר אפרת אוחיון נאור, נונה אלטמן מור ואחרות, כאשר בתוכן המכתב קיים תיאור מפורט של ביקורת על התנהלותה של יו"ר התנועה סגנית ראש העיר שרון מרק. היום אפרת אוחיון מדלגת מעל עוד משוכה ועשויה להגיש כבר בישיבת המועצה הערב את ההודעה על התפצלות הסיעה.

ממידע שהגיע למערכת "כאן דרום", אין בכוונתה של אוחיון לצאת לאופוזיציה אלא, בסבירות גבוהה, תבחר לחבור לרשימה אחרת. ההערכה היא כי אוחיון לא תשאר סיעת יחיד (דוגמת אלון חסן בקדנציה הקודמת) ומנהלת משא ומתן מול שתי רשימות הקואליציה.

לשאלת כתבינו מה תכניתה של אוחיון הגיבה אפרת כי באה לשרת התושבים ולא לתפוס משרה. בנוגע לשרון, היא, אפרת אוחיון מצרה על כך שהמכתב דלף, אך המכתב מתאר בדיוק רב את מה שהיא מרגישה, ומרגישות יתר החותמות.

 

אפרת אוחיון: "אני מתכוונת להמשיך ולעבוד למען תושבי אשדוד, כי באתי לתרום מעצמי, בין אם סיעת יחיד או ברשימה גדולה."

 

להלן תגובת סגנית ראש העיר שרון מרק כפי שפורסמה בכלי התקשורת: "״צר לי על ההחלטה, אפרת עשתה את הבחירה שלה. הרבה מאוד עבודה לפנינו ואנחנו ממשיכות לעבוד כרגיל״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר