גיא סער ונורית תופז - קולאז' צילום: פבל ואלכס פנוב

הטלטלה ביש עתיד נמשכת – גיא סער פרש והוחלף בנורית טופז

טלטלה במטה מפלגתו של לפיד באשדוד נמשכת: לאחר הזזת נאור ביטון הצידה חודשים ספורים, עכשיו גם גיא סער פורש מן התפקיד לאחר שבועיים בלבד

פורסם בתאריך: 31.1.19 09:51

     

כשבועיים  בלבד לאחר שדיווחנו על החלפתו של נאור ביטון, ומינוי מפתיע של גיא סער שהיה ממובילי מחאת השבת בעיר והצטרף בבחירות המקומיות האחרונות לרשימתו של שמעון כצנלסון, אנחנו מתבשרים כי גם הוא החליט לפרוש. סער מסר לכתבנו: "כפי שפורסם לפני כשבועיים קיבלתי על עצמי את הובלת מטה יש עתיד באשדוד, אך לצערי מסיבות אישיות אלו ואחרות אני נאלץ לפרוש מתפקידי מבחירה אישית, אני מאחל הצלחה גדולה לנורית טופז שמקבלת על עצמה את התפקיד ובטוח שתעשה חיל, ואני אעמוד לרשותה של נורית ואעזור לה בכל דרך שאוכל. נורית חברה טובה שלי ואאחל לה בהצלחה רבה".

 

נורית טופז (39) היא פעילה חברתית מוכרת, שמוקמה במקום השלישי ברשימת אשדודים ומכהנת היום כרפרנטית ראש העיר לענייני צרכים מיוחדים. טופז היא כימאית במקצועה ולאחרונה עשתה הסבה למנהלת תעסוקתית בעמותת אנוש. בנוסף או אולי לפני כל זה, היא אם חד הורית לילדה בת 13.5 בשם אמילי, ילדה עם צרכים מיוחדים.

 

 

נורית טופז מסרה לכאן דרום: "מודה לגיא סער על התמיכה הרבה, אני מאוד שמחה על ההזדמנות שניתנה לי וקוראת לכל תומכי יש עתיד לבוא ולהתנדב בסניף."

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר