לסרי והמנכ"ל בן עדי בישיבת מועצה. צילום: אורי קריספין
לסרי והמנכ"ל בן עדי בישיבת מועצה. צילום: אורי קריספין

לסרי נגד חנ"י: "מאמצים בלתי נלאים לפגוע בעיר"

ראש עיריית אשדוד תוקף בחריפות את חברת נמלי ישראל, אחת העותרות נגד תכנית הקמת קריית פארק לכיש. זאת, לאחר שבית המשפט פסק שיש להביא את התכנית לדיון ואישור מחודשים במוסדות התכנון

פורסם בתאריך: 1.1.19 18:45

     

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד חברת נמלי ישראל (חנ"י), וטוען שהיא האחראית לעיכוב הקמת קריית פארק לכיש ופרויקטים נוספים באשדוד מטעמים לא ברורים. הדברים נאמרו לאחר פסק הדין של בית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע שקיבל חלקית את עתירותיהן של חנ"י, נמל אשדוד והתאחדות התעשיינים נגד בניית הרובע החדש. בית המשפט הורה להחזיר את התכנית לדיון נוסף בוועדה למתחמי דיור מועדפים – הוותמ"ל.

"מדובר בדחייה של 2 מתוך 3 טענות שהעלו בחנ"י", אמר היום לסרי, שהוסיף: "הדיון בוותמ"ל יקבור סופית את המאמצים הבלתי נלאים של חנ"י לפגוע בהתפתחות של העיר – שנמשכים 8-9 שנים. ניצחנו אותם, הם לא ויתרו וממשיכים, פעלו בניגוד לעמדת שר התחבורה שלפיה חנ"י יכולים להמשיך להתנגד אבל לא מעבר להתנגדות במוסדות התכנון".

הדמייה: רובע (קריית) פארק לכיש אשדוד - ארי כהן אדריכלים, רשות מקרקעי ישראל

הדמייה: רובע (קריית) פארק לכיש אשדוד – ארי כהן אדריכלים, רשות מקרקעי ישראל

"אין לי מושג מה מניע אותם", המשיך לסרי במתקפה יוצאת הדופן, "זה נעשה בהתמדה ובנחישות, למרות הסיוע שקיבלו מאתנו. הם לא מתחשבים בצרכי העיר – באופן עקבי. גם על המכשול הזה נתגבר ונמשיך לקדם את התכנית החשובה הזאת…נמשיך במאמצי השיווק והמכרז שפורסם, אלא אם חנ"י ינסו גם את זה לתקוע וזה באמת יראה על כוונת הזדון שלהם והניסיון הלא ענייני לפגוע בהתפתחות של העיר. בסופו של דבר זה אפילו לא יהיה מקל בגלגלים, אלא מקלון, קיסם. נמשיך יחד עם משרד הבינוי והשיכון במכרז ובשיווק".

משמאל: שר התחבורה כ"ץ, מנכ"ל חנ"י שלמה ברימן ודוברת החברה נגה בן שושן. צילום: אורי קריספין

משמאל: שר התחבורה כ"ץ, מנכ"ל חנ"י שלמה ברימן ודוברת החברה נגה בן שושן, במסיבת עיתונאים בנושא התקדמות הקמת נמל הדרום. צילום: אורי קריספין


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




דוברת חנ"י נגה בן שושן מסרה בתגובה: "בית המשפט דן בשלוש עתירות  שהוגשו בנושא על ידי חברת נמל אשדוד, התאחדות התעשיינים וחברת נמלי ישראל. ההיבטים שנידונו בבית משפט הינם היבטים מקצועיים וסביבתיים. חברת נמלי ישראל מבקשת לפתח ממשק נכון בין העיר לבין הפעילות הנמלית ולהעניק לעיר אשדוד סביבה כלכלית, חברתית וסביבתית נכונה. חנ״י שוקדת על פיתוח נמל הדרום, עורף  נמל אשדוד ופארק נמלי ישראל לחיזוק כלכלת המדינה בכלל והעיר אשדוד בפרט".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר