המינהלות עם הפנים לתושב באדיבות: עיריית אשדוד
המינהלות עם הפנים לתושב באדיבות: עיריית אשדוד

לחסוך זמן וכסף: שירותים חדשים במינהלות הרובע

מעתה כל תושב יוכל לגשת למינהלת הרובע הקרובה לביתו ולהגיש בקשה לאישור חניית נכה, לערער על דוח חניה או על דוח פיקוח עירוני

פורסם בתאריך: 31.12.18 19:15

     

אפליקציית אשדודית ואתר האינטרנט זמינים ונגישים לציבור התושבים, בכל שעות היממה ומכל מקום שירצו, ובאמצעותם יכול התושב ליהנות משירותים מוניציפליים, לחסוך זמן יקר ומשאבים כספיים ולבצע פעולות או התקשרויות מרחוק. גם מינהלות הרובע מצטרפים לשירותים המונגשים, ובמרחק הליכה קצר תוכלו לחסוך זמן וכסף. המינהלות עם הפנים לתושב.

"אם עד היום, כדי להגיש בקשה לחניית נכה למשל, התושב היה צריך לפנות למוקד העירוני, לפתוח בקשה, להגיע לבניין העירייה ולהביא את המסמכים הנדרשים מעתה הוא יוכל לעשות זאת במשרדי מינהלת הרובע" אומר יעקב ביטון, ראש מינהלת רובע ג' ומציין כי מדובר בעוד מיזם שבו מינהלות הרובע מתקרבים לתושב ומרחיבים את סל השירותים עבורו.

שלושת השירותים החדשים שיינתנו מעתה באמצעות מינהלות הרבעים הם:

  1. בקשה לחניית נכה
  2. ערעור על דוח חניה
  3. ערעור על דוח מפיקוח עירוני

 

הבקשה לחניית נכה למשל תקל באופן משמעותי על ציבור הנכים הנדרשים לאישור חנייה, ותחסוך מהם הגעה לעירייה. "כעת, עם השקת השירות החדש, יוכלו תושבים אלה להגיע למשרד מינהלת הרובע ובמרחק הליכה קצר יוכלו לברר מה וכיצד להגיש בקשה בקלות ובזריזות" אומרים במינהלות ומבטיחים כי צפוי שיפור גם בהליך הפרוצדורלי לקבלת האישור וסימון חניית הנכה בשטח.

בעירייה מציינים כי שירות זה, כמו גם שני השירותים הנוספים שצוינו לעיל, מוצעים במיוחד עבור אוכלוסיות שלא מחוברות לרשת האינטרנט או שיש להם קשיי שפה ומתקשים לנהל תכתובת או להגיש ערעור על החלטה. "אפשר אומנם לעשות זאת באמצעות האפליקציה או אתר העירייה, אך אנו מנגישים זאת גם לאוכלוסיות שלא מחוברות לטכנולוגיות כאמור" אומרים במינהלות.

עובדי המינהלות כבר השלימו הדרכות לביצוע השירותים הללו כך שהם כבר מונגשים לציבור, ולאור תוצאות השירותים הללו ותגובות הקהל נראה כי כבר בעתיד הקרוב, סל השירותים שהמינהלות יוכלו להעניק לציבור תושביהם ילך ויתרחב לשירותים נוספים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר