חברי מועצת העיר אשדוד. צילום: דוברות העירייה
חברי מועצת העיר אשדוד. צילום: דוברות העירייה

לסרי בישיבת המועצה הראשונה: הסינים ישקיעו בעיר מאות מיליונים

יחד עם ההתרגשות והצילום הקבוצתי ברגע הישיבה הראשונה של מועצת העיר ה-11, לסרי הגיע בבשורה בה הסכם סחר ייחתם בסין בשבוע הבא, ויעמיד את אשדוד למרכז פעילות הסחר הסינית

פורסם בתאריך: 5.12.18 20:18

     

היום, יומיים בלבד לאחר כינון המועצה החדשה, התכנסה לה בקומה החמישית של בניין העירייה ישיבת המועצה הראשונה של 29 החברים באולם המועצה המשודרג, אשר הותאם במיוחד לגודלה החדש של מועצת העיר.
קודם לכן, התכנסו כל חברי המועצה לצילום משותף באוירה מחוייכת וחגיגית, רגע לפני תחילתה של קדנציה חדשה.
אך הבשורה היותר משמעותית הייתה בה לסרי העביר בשורה מפתיעה בה אשדוד תחתום בקרוב על הסכם סחר ושיתופי פעולה עם ממשלת סין.

צילום: עו"ד אלי נכט

צילום: עו"ד אלי נכט

את ישיבת המועצה הראשונה, מועצת העיר ה-11 של אשדוד, פתח ראש העיר בהצהרה חגיגית ובבשורה חשובה לתושבי העיר ולפיתוחה הכלכלי של העיר: במוצאי שבת ייצא ראש העיר לסין לחתום על הסכם סחר ושיתופי פעולה עם הרפובליקה של סין.

ראש העיר בירך את כל חברי הקואליציה וציין כי מדובר בפסיפס משובח של נבחרי ציבור אשר מייצגים את כל הקשת החברתית של אשדוד, ובכוחות משותפים של ותיקים ומנוסים בצד צעירים מלאי אנרגיה, תהיה זו הקדנציה הטובה ביותר לעיר ולתושביה.

צילום: עו"ד אלי נכט

צילום: עו"ד אלי נכט

ישיבת המועצה הראשונה החלה, באופן מסורתי, בהצהרת אמונים לשליחות הציבורית. כל חברות וחברי המועצה, בזה אחר זו, הצהירו אמונים בנוסח הבא: "אני ….. מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותי במועצה". היה זה רגע של התרגשות, הן למאזינים ובוודאי לחברים שנכנסים כעת לתפקידם באופן רשמי.

על סדר היום של המועצה, בישיבתה הראשונה, התקבלו ההחלטות הבאות: האצלת סמכויות של ראש העיר, מינוי סגני ראש עיר, האצלת סמכויות חתימה, הודעה על מינוי הממונים, מינוי דירקטורים בחברות העירוניות, מינוי נציגי עירייה ונציגי ציבור בועדות העירייה וקביעת סדרי העבודה של המועצה.

לאחר ההצבעות הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על מינויים של הסגנים הבאים: אינג' שמעון (סניה) כצנלסון, הרב אברהם אמסלם, הרב יחיאל ויינגרטן, שרון מרק ועו"ד גבי כנפו התמנה למ"מ ראש העיר.

צילום: דודו חן

המשימה הראשונה שעומדת על שולחנו של ראש העיר בקדנציה הנוכחית, תהיה חתימה על הסכם סחר ושיתופי פעולה עם ממשלת סין. "אני נרגש לדווח לכם, ולקבל את אישורכם, על כוונתי לצאת במוצאי השבת הקרובה, לביקור רשמי בסין, כדי להביא בשורה חסרת תקדים לאשדוד" אמר ד"ר לסרי וציין כי "מטרת הנסיעה, הינה לחתום על מזכר הבנות, בין הרפובליקה העממית של סין לעיר אשדוד, לשיתוף פעולה כלכלי והשקעות ענק, שיהפכו את אשדוד למרכז פעילות הסחר הסינית, באגן הים התיכון. מהלך זה יביא לעיר משאבי ענק והשקעות רחבות, באופן שיזניק את התשתיות, התעסוקה והמיצוב האסטרטגי של אשדוד".

צילום: דודו חן

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר