נמל אשדוד מבט מגבוה. צילום: אילן מטלון
נמל אשדוד מבט מגבוה. צילום: אילן מטלון

תגובת עובד נמל אשדוד שזכה במכרז

אנו מביאים במלואה את תגובת העובד כפי שהועברה אלינו מטעם השופטת בדימוס עורכת הדין נחמה נצר המייצגת אותו

פורסם בתאריך: 2.12.18 15:53

     

 

בשם עובד נמל אשדוד אלעד יוספי שזכה במכרז לתפקיד ניהולי במחלקת בתי מלאכה נמסר – בעקבות הכתבה שפורסמה באתר ביום שישי – באמצעות השופטת בדימוס, עוה"ד נחמה נצר:

נצר. צילום: ג'ני גפטרשוסטר

נצר. צילום: ג'ני גפטרשוסטר

"כבר בראשית התייחסותי אדגיש ואציין כי אין ומעולם לא היה קשר בין חמו של מר אלעד יוספי לבין סמנכ"ל הנמל ודברים אלו הוכחו ואושרו גם על ידי מבקר הפנים בנמל אשדוד. המדובר בטענה מופרכת, שקרית וחסרת כל יסוד, הלקוחה כולה מעולם הדמיון, שלא היתה ולא נבראה.

להסרת ספק נדגיש, כי השניים אינם מכירים, מעולם לא נפגשו ואין ביניהם כל קשר, ישיר או עקיף. מר אלעד יוספי הנו עובד מצטיין, מקצועי ומוערך ביותר ע"י הממונים עליו כמו גם ע"י הכפופים לו.

מר אלעד יוספי הנו בעל נתונים אישיים, ניסיון והשכלה פורמלית העולים לאין ערוך, ביחס לכל המתמודדים האחרים לתפקיד אליו נבחר. מר יוספי הנו בעל תעודת הנדסאי מכונות, בוגר תואר ראשון במשאבי אנוש ובעל תואר שני בלוגיסטיקה וניהול משאבים ימיים.

בנוסף, מר יוספי הנו בעל תעודות מקצועיות רבות, בין היתר למד לאחרונה קורס מנהלי עבודה. כמו כן, הוא שימש כממלא מקום מנהל המחלקה (שבה מונה כעת כמנהל באופן רשמי), במשך שנתיים.

מר יוספי הוא שביקש לצאת לקורס מנהלי עבודה כדי להעשיר עצמו בכלים נוספים לתפקיד אותו הוא עושה מזה כשנתיים כממלא מקום. יציאתו לקורס אושרה בדיוק כפי שמאושרים באופן שגרתי וקבוע קורסים אחרים לעובדים. אין מדובר בצעד חריג. קורס מנהלי עבודה מאושר לכל ממלא מקום שמבקש זאת, על מנת להעניק לו כלים להצליח בתפקידו.

מר יוספי קיבל ציון מעולה במבחנים חיצוניים במכון 'אדם מילוא'. הגבוה ביותר ובאופן משמעותי מכל המתמודדים האחרים במכרז.

העובד שהגיש את התלונה למבקר הנמל וכן לעיתונות הינו מועמד מתחרה במכרז, שלא נבחר לתפקיד בשל הפער המשמעותי בינו לבין מר יוספי, בכל פרמטר אפשרי.

 

 

 

נוסיף כי למר יוספי אין שום קרוב משפחה בנמל אשדוד בשום דרגת קרבה רחוקה או קרובה ואף קבלתו הראשונית לעבודה לפני 14 שנים היתה בשל  מקצועיותו בלבד.

מבקר הנמל בדק את התלונה המופרכת משך כחודש וחצי, חקר את כל הנוגעים בדבר ומצא כי אין כל יסוד לטענות הכלולות בה.

המדובר במינוי ראוי, שנעשה באופן תקין לחלוטין לאחר ביצוע בדיקות ובחינות אובייקטיביות ובסופו מונה המועמד הראוי והמקצועי ביותר.

מצער לדעת כי גורמים שסברו כי יש בידם לעוות את תוצאת המכרז ולהביא למינוי מנהל מחלקה על יסוד קשרים ולא כישורים מוכחים, אינם חדלים, גם עתה, מנסיונות ההכפשה של הנהלת הנמל ומר אלעד יוספי שפעלו ללא רבב בעניין זה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר