מזירת התאונה בבני ברית. צילום: דוברות איחוד הצלה

לילה לבן לכוחות ההצלה באשדוד

כוחות ההצלה - משטרת לכיש, מד"א ומוקד איחוד הצלה הוזעקו מספר פעמים הלילה בעקבות תאונת דרכים, שריפה ונפילה מגובה

פורסם בתאריך: 27.11.18 08:03

     

גל של ארועים רצופים הניע את כוחות ההצלה מקצה לקצה הלילה בעיר:

בשעה 23:55 הגיע דיווח בעקבות שמיעת פיצוץ ברחוב יהודה הנשיא אשדוד, מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו לזירה דווחו כי אין נפגעים בזירה ובמקום אותר פריט חשוד שכנראה הושלך לעבר לובי בניין מגורים, האירוע נשאר להמשך טיפול המשטרה.

ממשטרת לכיש נמסר: "כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו שרידי רימון הלם שהושלך על ידי חשודים שנמלטו מהמקום. כמו כן אותר בזירה בקבוק שהכיל חומר דליק וככל הנראה שימש הבקבוק תבערה מאולתר. חוקרי המשטרה החלו בחקירת נסיבות המקרה ואיסוף ממצאים בזירה על ידי חבלני המשטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי.
חקירת המקרה נמשכת".

במקביל בשעה 00:00 נקראו הצלה לרחוב בני ברית פינת האורגים באשדוד בעקבות דיווח על תאונת דרכים, צוותי איחוד הצלה דווחו כי מדובר בתאונה עצמית ונהג הרכב פונה עצמאית טרם הגעתם.

מזירת הנפילה ברחוב תש"ח. צילום: דוברות איחוד הצלה

בשעה 00:15 הוזעקו מתנדבי איחוד הצלה לרחוב מבוא העירית באשדוד בעקבות דיווח על שריפה, משם דווחו כי מדובר בשריפה בחצר בית ספר מקיף ה'. אין נפגעים.

בשעה 00:35 הוזעקו מתנדבי איחוד הצלה לרחוב הרב חיסדא באשדוד בעקבות דווח נוסף על שריפה, שם דווח על פרוז'קטור שעלה באש והארוע הסתיים ללא נפגעים.

בשעה 00:38 הוזעקו מתנדבי איחוד הצלה לרחוב תש"ח באשדוד בעקבות דיווח על נפילה מגובה, חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול לבת 22 שנפלה מקומה 2 בבניין מגורים כשמצבה מוגדר קשה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר