מפגן המחאה בתחנת הרכבת באשדוד

הבוקר: משמרת מחאה בתחנת הרכבת אשדוד עד-הלום

המוחים דורשים קו מהיר מהדרום למרכז. לטענתם הפיילוט של רכבת אחת ביום שעליו הכריז משרד התחבורה, אינו רציני

פורסם בתאריך: 30.7.17 09:59

     

ברגעים אלו מתקיימת הפגנה בתחנת הרכבת אשדוד עד-הלום. התושבים מוחים על כך, שאין קו רכבת מהירה, מיישובי הדרום לתל-אביב, ללא עצירות ביניים. דבר אשר מקשה עליהם ומאריך את זמן הנסיעה לכדי 50 דקות. הם דורשים פתרונות מידיים מרכבת ישראל. "רוצים פיתרון, לא פיילוט כישלון", "רוצים רכבת מהירה", קראו המשתתפים.

בשבוע שעבר התקיים דיון בנושא בוועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי שבו הודיעו משרד התחבורה ורכבת ישראל על הפיילוט. זוהי תגובתה של יוזמת המחאה, צאלה פינטו:
"נדהמתי לגלות את עומק החובבנות המחפירה של משרד התחבורה האמון על מרכיב כל כך חשוב בחיים של כולנו. משרד שבמקום להציע פתרונות פרקטיים משסה את נוסעי התחבורה הציבורית ממקום אחד בנוסעים מאזור אחר. שמדגיש בכל הזדמנות שתחבורה סבירה לאזור אחד תפגע בתחבורה של אזור אחר ושולח את האזרחים לריב בינם לבין עצמם. שמאפשר הפרה בוטה של התוכנית האסטרטגית שלו עצמו על ידי רכבת ישראל, בלי שום רגולציה שתאכוף את היסודות הבסיסיים ביותר שמאפשרים תחבורה ציבורית יעילה. שבמקום לראות את התמונה הרחבה של תחבורה ציבורית כושלת, שולח נציג שעוסק ברכבות בלבד. שמאפשר את קיומה של רשות לתחבורה ציבורית עם 100 (!) תקנים שממשיכה להתרשל ולהתעסק בחימום הכיסאות והתוכניות לפנסיה.

את המחיר אנחנו משלמים, אזרחי המדינה מהדרום, מהמרכז, ומהצפון, והמחיר הוא לא רק המשכורות של רשות מנופחת ולא רלוונטית, אלא תחבורה של מדינת עולם רביעי, איכות חיים ירודה, פקקים ותאונות דרכים".

התגובה המלאה:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר