הילד שנפל ממכונית. צילום: מוקד רואה של עיריית אשדוד
הילד שנפל ממכונית. צילום: מוקד רואה של עיריית אשדוד

תיעוד חדש: הילד הקטן נופל ממכונית נוסעת (וידאו)

המקרה נגמר למרבה השמחה בנס, בעירייה מחדדים הנחיות

פורסם בתאריך: 6.8.18 15:23

     

אתמול בשעות בין הערביים קרה אירוע חריג בצומת בגין/אלטלנה. בזמן נסיעת מכונית, תוך כדי פניה, נפל מתוכה ילד קטן אל הכביש הסואן. ערנותם של אזרחים אכפתיים ותגובה מהירה תוך סיכון עצמי, מנעו דריסה של הילד על ידי רכבים שחלפו על פני הצומת. סוף טוב שיכל להיגמר אחרת.

מדובר באירוע שנקלט בעיניו של אחד הנהגים, שתיעד את המקרה בסרטון המראה רכב חוצה את צומת אלטלנה וברגע הסיבוב "נזרק" מהרכב ילד קטן. שני אזרחים שראו את האירוע והבחינו בילד, זינקו מיד לצומת על מנת להציל את הילד. אחד האזרחים שהיה ממש קרוב לאירוע קפץ על הילד ואסף אותו אליו בשעה שאזרח שני אשר חצה את הצומת במהירות "זרק" את עצמו לפני רכב שנסע לעבר הילד והגן על הילד בגופו.

כך תועד המקרה במצלמות מוקד 106 של העירייה – "מוקד רואה":

"לשמחתנו האירוע הסתיים בפציעה קלה של הילד ושל המציל" אומר, ממלא מקום מנהל אגף הביטחון העירוני גבי עייש, "אך הוא יכול היה להיגמר אחרת, ולא בטוב. אסור לנו לעבור על כך כאילו לא קרה דבר, אלא יש להפיק מהאירוע כל מה שרק אפשר כדי שדברים כאלה לא יקרו שנית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעירייה מוסיפים: הוראות החוק מבהירות היטב את השימוש בחגורת בטיחות גם לאלה היושבים מאחור ובמיוחד ילדים החייבים לשבת בכיסא מיוחד (בוסטר) ולהיות חגורים היטב. כמו כן, חובה לדאוג לכך שהדלתות מאחור תהיינה נעולות ובמיוחד כאשר ילדים יושבים מאחור, כי אז יש לנעול את הדלת באופן שגם הילדים מבפנים לא יוכלו לפתוח אותן.

"המקרה הזה הוא בהחלט מקרה קיצוני ולא שגרתי אך יש בו כדי לעורר מחשבה בלב כולנו על העדר תשומת הלב שלנו לנושאים הקשורים בבטיחות", אומרים בעירייה ומדגישים, כי "בהבאת הנושא לידיעת הציבור באמצעות התקשרות והגברת המודעות בקרב הנהגים, אנו יכולים להציל את הילד הבא".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר