המהומה בפארק אשדוד-ים

"תסתלקו מפה, זבלים, דוחים, אנחנו לא משרתים בצבא"

במהלך הרקדת סלסה בפארק אשדוד-ים חרדי קיצוני פתח בקללות וגידופים וגם דרש ממשתתפי הריקוד להסתלק מהמקום. חיש מהר התקרית הפכה לכלי ניגוח במערכת הבחירות

פורסם בתאריך: 30.7.18 18:42

     

סרטון שנפוץ ברשתות החברתיות החל משעות הבוקר מעורר תגובות רבות. בסרטון שצולם אתמול בפארק אשדוד-ים נראה אדם בעל חזות חרדית כשהוא מגדף אנשים אחרים, ככל הנראה כאלה שהגיעו למקום כדי להשתתף בריקוד סלסלה, רחמנא לצלן. האיש (בעירייה טוענים שבדקו וכי הוא תושב ירושלים) תוקף בצורה וולגארית את מדריכת הסלסה.

המועמד לראשות העירייה ד"ר אלי לחמני העלה את התיעוד לדף שלו בפייסבוק וכתב: "תסתכלו על הסרטון הבא, שצולם אתמול בפארק אשדוד ים, אחד הפארקים היפים במדינה – כאשר מידי יום זוכים התושבים שלנו לכפייה דתית קיצונית המפריעה לתפעולו השוטף. אתמול זה קרה שוב, כאשר סביב מדריכת הסלסה וצוותה התקבצו חרדים קיצוניים שצעקו לעברם: 'תסתלקו מפה מהר, אין לכם מה לעשות פה… אתם דוחים אותנו, אנחנו לא משרתים בצבא, אנחנו לא כמוכם, אתם אנשים זבלים… אנחנו בזים לכם' ועוד כהנה וכהנה פנינים… הסרטון הזה מדבר בדיוק על המלחמה שלנו, כנגד השתלטות החרדים הקיצוניים – אלו שאינם פועלים ב'חיה ותן לחיות' על כל חלקה ששייכת לכלל תושבי אשדוד. היכן הביטוי 'בדרכי נועם'? הסרטון הזה הוא רק דוגמה אחת למה שקורה בפארק אשדוד ים ואני זועק את זעקת התושבים שבסך הכל רוצים ליהנות מבילוי בפארק הזה – ונאלצים לחוות השפלה מגורמים חרדים קיצוניים".

המהומה בפארק אשדוד-ים

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "אתמול בפארק אשדוד ים התקיים ערב סלסה ובמהלכו ניסו מספר מבקרים להפריע למהלך הערב. תגובה מהירה של הביטחון העירוני ומשטרת אשדוד מנעה את הניסיון לפגוע בשגרת הבילוי העירוני. אנו נמשיך ונשמור על הסדר הציבורי ונעשה זאת ביד קשה כנגד כל גורם שינסה לפגוע באירועים המתקיימים במרחב הציבורי. היום יתקיים ערב זומבה וביום רביעי פילטיס ואנחנו מזמינים את כולם לבוא ולקחת חלק בפעילות המתקיימת מידי שבוע בפארק, המתפרס על 210 דונם ומאפשר לכולם לקחת חלק בבילוי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר