צילום: יח"צ נמל אשדוד
צילום: יח"צ נמל אשדוד

זה לא משחק לגו: הוויכוח על גובה המכולות בנמל אשדוד

בהנהלה מכוונים אצבע מאשימה לוועדים ולהסתדרות: ״הם בוחרים שלא לכבד הסכמים חתומים והתחייבויות ולשבש את העבודה"

פורסם בתאריך: 12.6.18 16:27

     

 

סוגיה חדשה עומדת במרכז מחלוקת בין העובדים להנהלה בנמל אשדוד: הגובה של המכולות הריקות שנערמות במגרשי האחסנה. בהנהלה רוצים שהמכולות ייערמו ב-5 קומות כדי לחסוך מקום, אבל לטענתה העובדים עושים אחרת.

אתמול נודע שבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע דורש מראשי הוועדים בנמל אשדוד ומההסתדרות לנמק מדוע הם הפרו את התחייבויותם והפסיקו לאחסן לגובה של 5 מכולות. השופט יוסף יוספי החליט לאפשר להסתדרות שנגדה הוגשה העתירה למסור את תגובתה אך הבהיר שהיא תצטרך להציג סיבה טובה מאוד כדי לספק הסבר שיניח את הדעת.

בהנהלת חברת נמל אשדוד טוענים שבמשך ימים מספר נוקטים ראשי הוועדים וההסתדרות בעיצומים ומסרבים לאחסן לגובה של 5 מכולות והתוצאה – נזקים כלכליים ופגיעה בשירות הניתן ללקוחות.

במהלך השנה האחרונה התחייבו ראשי הוועדים וההסתדרות פעמיים לאחסן את המכולות לגובה 5. עניין זה עוגן במסגרת הסכם מועצות הייצור שנחתם ב-31 באוגוסט 2017 ובנוסף ההסתדרות התחייבה כי תקיים את ההסכם במהלך דיון שהתקיים בבית הדין האזורי לעבודה ב-16 בינואר השנה.

 

 

״אנו נמצאים בעיצומו של משא ומתן אינטנסיבי עם ההסתדרות וראשי הוועדים, אך הם בוחרים שלא לכבד הסכמים חתומים והתחייבויות ולשבש את העבודה התפעולית של הנמל תוך פגיעה חמורה בשירות ללקוחות", אמרו בהנהלה והוסיפו: "בית הדין הבהיר לראשי הוועדים וההסתדרות כי הסכמים יש לכבד״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר