גדי אריאלי ואורנה הוזמן בכור.צילום פבל טולצינסקי

אורנה הוזמן בכור: "לא מאמינה בשביתות, זה שייך לשנות ה-80"

יו"ר דירקטריון נמל אשדוד.,אורנה הוזמן בכור השתתפה הבוקר בכנס הגרעינים ה-11 של חברת קוראל שירותי ים והתייחסה לנושאים הבוערים

פורסם בתאריך: 29.5.18 15:18

     

הוזמן-בכור התייחסה בדבריה לסוגיית השביתות בנמלים: "אני לא מאמינה בשביתות, הן שייכות לשנות השמונים ועברו מן העולם. אפשר להגיע לתוצאות טובות באמצעות הידברות נכונה. אני הזמנתי את יו"ר ועד העובדים להשתתף בישיבות דירקטוריון ולקבל אחריות כמו כולם".

בענין התחרות אמרה: "העובדים רואים את הנמל החדש נבנה והם חוששים. אבל אנחנו לא מתבכיינים ומחפשים תחומים אחרים, שיכולים להגביר את הפיתוח העסקי שלנו. כחברה ממשלתית בכוונתי לבסס ולחזק את היסודות העסקיים תוך הדגשת הפיתוח העסקי בהיררכיה הארגונית. בכוונתי להוביל בניית מבנה ארגוני חדש המותאם לתחרות הצפויה. בתוך כך, בשנים הקרובות נקים מסוע גרעינים חדש ברציף שיגדיל את התפוקה ואת איכות השירות. קיבלנו החלטה להשקיע בו 1.5 מיליארד שקלים ואני מאמינה שעד סוף 2020 המסוע יהיה מוכן".

על העובדים, אמרה: "יש בנמל אשדוד 1400 עובדים ואני מאמינה שהם צריכים להיות שותפים. חברת נמל אשדוד היא רווחית אבל כשאני רואה את הירידה בשורת ההכנסות אני מתכווצת – לכן קדמתי שורת צעדים אשר יתנו מענה לשיפור השרות והגדלת המחזור. ב-2021 יפעלו בישראל שישה נמלים ואני מבטיחה שנדע להתמודד באופן שווה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר