נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

ראשי וועדי העובדים בנמל אשדוד זומנו לדיון על ביזיון בית הדין

השביתה ממשיכה: עובדי הנמל לא חזרו לעבודה למרות צו בית המשפט שהורה להם לעשות כך. בהנהלת נמל אשדוד ביקשו להוציא צווים אישיים לראשי הוועדים על ביזיון בית המשפט. דיון בנושא יתקיים הבוקר בבית הדין לעבודה

פורסם בתאריך: 10.5.18 09:16

     

סגן נשיאת ביה״ד הארצי לעבודה, השופט אילן איטח, החליט במהלך הלילה כי יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, ו-5 מבין יושבי ראש וועדי העובדים בסקטורים שונים בנמל אשדוד יתייצבו בשעה 10:00 הבוקר לדיון בבקשת החברה להוציא כנגדם צווים על ביזיון בית המשפט.

הנהלת חברת נמל אשדוד פנתה הלילה, באמצעות בא כוחה עו״ד חיה ארמן ממשרד הרצוג פוקס נאמן, לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה להוציא כנגד ההסתדרות וראשי הוועדים צווים אישיים על ביזיון בית המשפט זאת לאחר שהעבודה בנמל לא חזרה לסדרה והעובדים לא התייצבו למשמרת ג׳ בכפוף לצווים שהוציא בית הדין הארצי לעבודה אמש.

מנמל אשדוד נמסר כי ״החלטנו לפנות בבקשה להוציא צווים אישיים על ביזיון בית המשפט לאחר שהעבודה בנמל לא חזרה למתכונתה הרגילה והסדירה, והרציפים נותרו ללא עובדים, וכך גם יתר עמדות העבודה שיש לאיישן, להוציא את העובדים בסקטור תפזורת ובמחלקת ים.
בכך למעשה, מבזים ההסתדרות וראשי הוועדים באופן חמור ומקומם את ההחלטה והצווים שהוציא בית המשפט״.

עם תום הדיון בית הדין הארצי לעבודה בראשות סגן הנשיאה השופט אילן איטח החליט:

״לאחר ששמענו את בקשת חברת נמל אשדוד ועיינו בתמונות המסירה שהוצגו בפנינו, שוכנענו כי מוצדק להוציא צו מניעה לראשי הוועדים שלא התייצבו לדיון וזאת במסגרת סעיף ביזיון בית המשפט.

אנו מוציאים צו להבאתם של ראשי הוועדים עוד היום ובאופן מיידי יום חמישי ה-10 במאי 2018 וזאת לצורך קיום הדיון. הצו יבוצע על ידי משטרת ישראל תחנת אשדוד באופן מיידי״.
נדגיש כי מדובר בצו הבאה ולא בצו מניעה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר