מעיין מטוס ז"ל במרכז עם חברי להקת הבקסריט בויז, יום ראשון לפני שבוע
מעיין מטוס ז"ל במרכז עם חברי להקת הבקסריט בויז, יום ראשון לפני שבוע

פרידה ממעיין: "תמיד אהבתי אותך, אוהב אותך תמיד"

היא הייתה רקדנית מחול שאהבה את החיים, אישה קטנטונת שהותירה חלל גדול: מעיין מטוס שנולדה עם תסמונת נדירה, נפטרה אמש בביתה ממחלת הסרטן מוקפת באוהביה. בשבוע שעבר עוד הספיקה להגשים חלום ולהשתתף במופע של הלהקה שהעריצה - הבקסטריט בויז

פורסם בתאריך: 29.4.18 11:07

     

אמש נפטרה מעיין מטוס בת 30 באשדוד ממחלת הסרטן. מטוס נולדה עם תסמונת בלום הנחשבת נדירה ביותר, תסמונת שחושפת את הגוף למחלות ממאירות ותוחלת החיים הממוצעת של מי שחי איתה הוא 20 שנה. בנוסף מתאפיינת התסמונת בגוף קטן של מי שלוקה בה.

מעיין וחבר, לירון, בהופעה לפני שבוע בדיוק. שרה את כל השירים

מעיין וחבר, לירון, בהופעה לפני שבוע בדיוק. שרה את כל השירים

מעיין חלתה בסרטן השד ולמרות ניתוח מוצלח שעברה לפני כמה חודשים המחלה הייתה אלימה וגרורתית. היא נפטרה בבית כשיקיריה לצידה.

מעיין גדלה בגן יבנה ובבית ספרה, אורט רבין, הוקמה הבוקר פינת זיכרון. היא תיקבר בבית העלמין בגן יבנה היום בשעה 14:15.

מעיין עם החברות

מעיין עם החברות בדרך להופעה

"מעיין ניצחה את הססטיסטיקה של הסתמונת, חיה את הרגע והיו לה הרבה חלומות", אמרה היום אימה, קלאודיה, מורה להיסטוריה במקיף ז' באשדוד. "ביום ראשון לפני שבוע הייתה הופעה של הבקסטריט בויז שאותם העריצה. ולמרות העובדה שבאותו יום היא הייתה על הפנים, סבלה מכאבים ובבוקר עוד הייתה בבית החולים, היא אספה את שארית כוחותיה, התאפרה, התלבשה, והייתה קורנת כל כך".

לדברי האם, בימים האחרונים היא הייתה מותשת וכבר לא הצליחה לדבר: "היא מתה בבית, היינו לידה כל הזמן. נפרדתי ממנה, אמרתי לה שוב ושוב 'תמיד אהבתי אותך, אוהב אותך לתמיד'. היא לא דיברה על זה שהיא הולכת למות אבל היא הבינה. היא דאגה מי יטפל בחתולה שלה. לקראת הסוף היא לא דיברה אבל שמעה אותנו. מעיין התמודדה באומץ".

אביה של מעיין גוסטבו: "מעיין שלנו הייתה אישה גדולה בגוף קטן. לביאה מגיל צעיר, האחות הבכורה שהגנה על אחיה מכל משמר. היא הותירה חותם של אהבה, מסירות ונתינה. למרות התהליך הארוך, זה לא נתפס לקבור ילד שלך".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר