מעיין מטוס. צילום מהאלבום הפרטי

מרגש: ההפתעה שעשו גפן ולידר לחולת הסרטן

מעיין מטוס, רקדנית מחול בת 30 מאשדוד, הרגישה גוש בשד אבל הרופא פסל את האפשרות שחלתה בסרטן בטענה שהיא צעירה מידי. רק אחרי ארבעה חודשים אובחנה המחלה. השבוע חברתה יצרה קשר עם הזמרים האהובים עליה שלא חשבו פעמיים וצילמו הקדשה

פורסם בתאריך: 29.1.18 20:31

     

מעיין מטוס מאשדוד מתמודדת עם מחלת הסרטן. הזמר הנערץ עליה, אביב גפן, שמע על מצבה מחברתה הטובה לילך עובד שפנתה אליו וביקשה שיגיד למעיין כמה מלים כדי לעודד את רוחה. גפן לא היסס וצילם לה ברכה מצולמת. ביום ראשון החברה העלתה את הסרטון לפייסבוק. הכתבה המלאה ב"כאן דרום" בסוף השבוע.

"אני מבין שאת עוברת ימים לא קלים", אומר לה גפן, "אני מצטער בשבילך אבל אני ממש איתך בלב וגם בנפש, שתעברי את זה מהר, הרבה אהבה ממני", הוסיף.

והיום לפני שעתיים וחצי הגיעה הקדשה נוספת, הפעם מהזמר עברי לידר.

"התרגשתי מאוד. אני אוהבת את אביב, מכיתה א' בערך, הייתי בהרבה הופעות שלו וגם את עברי. החברה שלי, לילך, ענקית. זה ממש משמח ומרגש".

היא רק בת 30. לפני גילוי המחלה הייתה אישה בריאה, פעילה, ספורטיבית, מלאת מרץ.

מעיין מטוס

"בסוף אוגוסט נודע לי שחליתי בסרטן השד", מסבירה מעיין. "זה קרה אחרי שארבעה חודשים קודם לכן פניתי והתלוננתי שאני מרגישה גוש בשד, עשיתי אולטרסאונד וטענו שהכל בסדר. נפנפו אותי בטענה שאני צעירה ולא סביר שחליתי בסרטן. אבל אז כשחזרתי, אבחנו שזה באמת גידול ממאיר".

איך בישרו לך שאת חולה?

"הרופאים אמרו לי 'יש לך סרטן שד'. הרגשתי שהקרקע נשמטת מתחת לרגליי, הרגשתי חולשה פתאומית, שאני הולכת להתעלף ושאני עומדת להקיא".

ובתוך זמן קצר מתחילים טיפולים?

"כן, כבר בספטמבר התחלתי. הכל קרה מהר, לא הפסקתי לנשום וזה נפל עליי ככה. עברתי ארבעה טיפולי כימותרפיה ואחרי זה עברתי ניתוח כריתה. הייתי אמורה להתאושש מהניתוח ולסיים עוד כמה טיפולי כימו, אבל לפני כמה שבועות התחילו לי כאבים מאוד חזקים בבטן. הופניתי למיון והרופאים מצאו שיש לי גרורות בכבד. מיד התחלתי טיפול נוסף וכרגע אני מקבלת כדורים".

 

יש לך מסר לנשים צעירות?

"ללכת לעשות את הבדיקות, גם בגיל צעיר ולהתעקש. אני הרגשתי שמשהו לא בסדר, הרגשתי גוש בשד, אבל נטיתי לסמוך על הרופאים שאמרו שזה שום דבר. אם היו מגלים בזמן, יכול להיות שהדברים היו נראים אחרת".

לפני גילוי המחלה עבדה במלון רויאל ביץ' באילת ועסקה במחול. מעיין רוקדת מגיל צעיר ויש לה תואר ראשון במחול. היא רוצה לעשות תואר שני, אולי בתרפיה בתנועה.

מעיין משתתפת בקבוצת תמיכה במסגרת האגודה למלחמה בסרטן. את שיער ראשה החליטה לקצץ  עוד לפני תחילת הטיפולים. הוריה (אמה קלאודיה מורה להיסטוריה במקיף ז') איתה כל העת, וכך גם החברות והמשפחה.

מה החלום שלך?

"להיות בריאה. בינתיים, זה החלום. כל כך פשוט, אבל זה מה שצריך. כשאת בריאה והכל בסדר, ביום יום את לא מייחסת לזה חשיבות מיוחדת. אבל עכשיו אני הולכת ברחוב, אנשים עוברים מולי ואני אומרת לעצמי 'הוא בריא, הוא בריא, הוא בריא?'".

יום הסרטן הבינלאומי יצויין ב-4 בפברואר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר