שמוליק דואק

פעיל הציבור שמוליק דואק הצהיר: תומך בגלבר

בפוסט שפרסם היום מעצב השיער והמתנדב הסדרתי קורא לחבריו להצביע עבורה בבחירות. ולגבי הפניות אליו עצמו להצטרף לפוליטיקה הוא מבהיר: "את העשייה שלי אני מעדיף למקד במישור החברתי"

פורסם בתאריך: 7.4.18 19:21

     

פעיל הציבור, מעצב השיער ואושיית הרשת שמוליק דואק מאשדוד הצהיר אחר הצהריים עלך תמיכתו בהלן גלבר בבחירות הקרובות לראשות העירייה. בפוסט בפייסבוק שהעלה דואק הודיע שיפעל כדי שהיא תיבחר.

צילום מסך מהפוסט של דואק היום

דואק הוא פעיל מוכר באשדוד ומתנדב רבות בקהילה. הוא פתח קבוצות גדולות בפייסבוק שפועלות בתחומים של עזרה הדדית, סיוע לאנשים במצוקה, ופרגון ליוצרים מקומייים. הוא איש דעתן שאינו חושש להביע את עמדותיו, וגם לבקר ולחלוק על אחרים, לעתים בסיוע חוש הומור מפותח.

מאז תחילת משבר השבת הוא הקפיד להגיע להפגנות ותקף בחריפות את מדיניות העירייה על הפגיעה בציבור החילוני.

הפגנה נגד הכפייה הדתית ברחבת העירייה – דואק עם שרה איברגימוב

כאן המקום להזכיר שכידוע, גלבר לא אמרה כמעט דבר וחצי דבר משמעותי על סוגיית השבת. היא לא ממש אמרה עד עכשיו מה עמדתה לגבי פתיחת עסקים ומוסדות ציבור בשבת, ולגבי שאלות של דת ופוליטיקה מוניציפאלית. היא גם לא ממש הכחישה, ככל הידוע, את מגעיה עם נציגים בציבור החרדי. אבל דואק לדבריו בהחלט סומך עליה ורואה בה את התקווה שהוא מחפש לעיר.

גלבר

"זאת כבר לא אותה אשדוד שפעם כולנו אהבנו והרגשנו שייכים אליה", כתב דואק בפוסט שלו היום והוסיף:. "אשדוד בנסיגה. היא הפכה להיות קשה ולא טובה לתושבים. היא צפופה. היא רועשת. היא פקוקה. המרחב הציבורי מצטמצם לנו ונסגר עלינו, והסכם הגג הולך להפוך את אשדוד לאחת הערים הצפופות בארץ והמצב רק יהיה גרוע יותר. אנחנו בצמרת הטבלה של הערים העניות בארץ. אנחנו בצמרת הטבלה של ההגירה השלילית. התושבים מרגישים שאינם שווים בהתייחסות של העירייה ובהתחשבות שלה בצרכים שלנו. האינטרסים של הציבור נרמסים לטובת האינטרסים של המקורבים. כל אלה ביחד מביאים אותנו למסקנה המתבקשת שאשדוד חייבת שינוי. אשדוד צריכה מישהו שיוביל מדיניות שיווינית, לא מפלה ולא מקפחת.

אשדוד צריכה מנהיגות שמסתכלת לתושבים בעיניים. מישהו שהציבור יכול לסמוך עליו. לבטוח בו. מישהו שרעב לשנות את פני המציאות בעיר, וצריך רק לקבל את הכוח מהציבור ביום הבחירות.
זה כבר המון שנים שאתם אומרים לי שאני צריך לרוץ לראשות העיר. מבטיחים לי שאם זה יקרה תבואו לעזור ולתמוך בי. אמרתם לי שהיושרה וההגינות שלי אלה התכונות העיקריות שראש עיר צריך, ושאם אני הייתי ראש העיר הכל היה נראה אחרת.

המילים האלה מאוד מעודדות ומחזקות. זה מחמיא לדעת שסומכים עלי ושמעריכים את כל הפעילות הציבורית רבת השנים שלי. לכן היום אני מבקש מכל אלה שבוטחים בי וסומכים עלי, מכל החברים שמאמינים בי ומאמינים לי, אם אתם כל כך סומכים עלי, תנו את הקול שלכם בבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר, לחברת המועצה הלן גלבר".

דואק מוסיף שם שאינו מתכוון להתמודד בעצמו – גם לא למועצה: "אני לא באמת הולך לרוץ לשום מקום. אני מאוד מחובר למקצוע שלי וללקוחות שלי, ואת העשייה שלי אני מעדיף למקד במישור החברתי ולא הפוליטי. התמונה הזאת נועדה רק כדי למקד את תשומת הלב".

 

לא מדובר בהכרזה מאוד מפתיעה כי דואק כבר תמך בעבר בגלבר. "עד לפני משבר השבת שטלטל את כל אשדוד לאחרונה", הוא מוסיף היום, "חשבתי לעצמי שבבחירות הבאות אני לא אתערב ולא אהיה פעיל. אלך לממש את זכות הבחירה ואצביע להלן, אבל לא יותר מזה. וכמובן שאני אקווה וגם אשמח שהלן תיבחר. אבל מה שקרה כאן בחודשים האחרונים הוציא אותי מהאדישות לגמרי, כמו גם את רוב תושבי העיר. אנחנו מבינים שמי שאוהב את העיר והיא חשובה לו, לא יכול להיות אדיש יותר".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר