מנכ"ל חברת נמל אשדוד נבחר למנכ"ל חנ"י: לשעבר, יצחק בלומנטל. צילום: אורי קריספין
מנכ"ל חברת נמל אשדוד נבחר למנכ"ל חנ"י: לשעבר, יצחק בלומנטל. צילום: אורי קריספין

נמל אשדוד: הישג שיא בשנת 2017

הרווח התפעולי זינק ל-193 מיליון שקלים. הנתונים המרשימים הושגו למרות האווירה הקשה בנמל בתקופה האחרונה, השיבושים והעיצומים. המנכ"ל בלומנטל: "התוצאות הטובות הן בזכות עובדי החברה. על מנת שנוכל לעמוד בתחרות אנחנו צריכים להיות יעילים יותר ועם מערך יחסי עבודה יציב יותר"

פורסם בתאריך: 1.4.18 09:37

     

דירקטוריון חברת נמל אשדוד מדווח על רווחי שיא בשנה החולפת: הכנסות החברה הסתכמו ב-1.24 מיליארד שקלים, נתון המהווה גידול של 14% בהכנסות החברה לעומת 2016. הרווח התפעולי זינק ב-89% ביחס לאשתקד והסתכם ב-193 מיליון שקלים והרווח הגולמי של הנמל צמח ב-45% והגיע ל-311 מיליון שקלים.

אוניית מכולות בנמל אשדוד. צילום: יח"צ נמל אשדוד

עוד עולה מסיכום שנת 2017 בחברה, שהדוח שלה אושר בישיבת הדירקטוריון בשבוע שעבר, שבשנה זו שונעו 1.525 מיליון מכולות TEU, עלייה של 6% לעומת 1.443 מיליון מכולות TEU  ב-2016.

סך היקף המטענים שעברו ברציפי הנמל בשנה החולפת עומד על 22.5 מיליון טון מטען, גידול של 2.4% ביחס לתקופה המקבילה ב-2016, שעמד על 22 מיליון טון. כמו כן, 161,200 יחידות רכבים שונעו בנמל בשנה החולפת, ירידה של 0.6% לעומת 2016.

ארכיון: עובד נמל אשדוד קושר אוניה לרציף. צילום: פבל טולצ'ינסקי

יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור: "חברת נמל אשדוד סיימה את שנת העסקים 2017 בצורה מעוררת כבוד ועם תוצאות מצוינות, תוך שבירת שיאים כמעט בכל מגזר. הדירקטוריון בראשותי אישר את תכנית ההשקעות הרב שנתי על סך של 2.4 מיליארד שקלים למשך העשור הקרוב, במטרה לבנות מצע להצלחות עתידיות, גם עם התגברות התחרות.

יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד – אורנה הוזמן בכור, צילום: רונן אקרמן

אנו צריכים להתייחס לשנה הזו כבסיס להמשך הצמיחה והעלאת התפוקות גם בשנים הקרובות. הצלחה חברת נמל אשדוד תבוא רק באחדות מטרה נכון ומלא בין הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים. על כל רבדי הארגון מרצפת הייצור ועד ההנהלה הבכירה להיות מכוונת לקוח. נמל אשדוד צריך למצב את עצמו לא רק כנמל המוביל בישראל ולדאוג לשמור על הובלה זו, אלא להפוך לנמל אזורי מוביל ולהתחרות בנמלים באגן המזרחי של הים התיכון ואת זה נוכל להשיג דרך חשיבה אסטרטגית אזורית והשקעה בטיפוח היתרונות היחסיים שלנו מול המתחרים".

 

מנכ"ל חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל: "2017 הייתה שנת שיא בפעילות הנמל שנבעה ממיקוד ועמידה ביעדי ניהול מאתגרים של הנהלת החברה. מערך הפעילות הניהולית הביאה לקוחות חדשים לחברה, ואלו הביאו להרחבת הפעילות והגדלת התפוקות. השקעות מסיביות בתשתיות, כגון העמקת רציף 23 ושיפור שיטות העבודה הביאו במהלך 2017, לפקידתן של אוניות ענק עם 14,000 מכולות.

מימין: דובר וסמנכ"ל תקשורת בחברת נמל אשדוד, יגאל בן זקרי והמנכ"ל, בלומנטל. צילום: אורי קריספין

אנו שמחים לסיים שנת עסקים מוצלחת עם גידול משמעותי ברווח התפעולי, שבא לידי ביטוי בהתרחבות הפעילות בתחום המכולות והמטען הכללי. אין ספק שהתוצאות התפעוליות הטובות הן בזכות עובדי החברה כולם אשר הביאו לתוצאות עסקיות מרשימות. בכדי שנוכל לשכפל את הצלחת שנת 2017 לשנים הקרובות, ועל מנת שנוכל  לעמוד בתנאי התחרות עם החברות שמתחרות מולנו אנחנו צריכים להיות יעילים יותר ועם מערך יחסי עבודה יציב יותר. בעולם תחרותי מפותח ומשוכלל עלינו לדאוג שהקשר עם הלקוח יהיה עמוק, ועלינו מוטלת האחריות לספק ללקוח מגוון גדול של אפשרויות, זמינות מלאה ותעריפים אטרקטיביים".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר