צילום:פבל

כנס ספקים ראשון בחברת נמל אשדוד

חברת נמל אשדוד הפיקה בשבוע שעבר כנס לספקי הארגון , כנס ראשון מסוגו שנועד להעמיק את הדיאלוג עם הספקים שנתפסים כשותפים אסטרטגיים בתהליך. במהלך הכנס הוצגו העקרונות והשינויים הצפויים ברכש, ניתן דגש על הצורך במחויבות הדדית מפרה. כמו כן נחשפו הספקים להערכות הנמל לשינויים הצפויים לקראת התחרות

פורסם בתאריך: 5.3.18 23:16

     

מנכ"ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, פתח את הכנס והדגיש כי "הנמל עבר קפיצת מדרגה אדירה בחודשים האחרונים בהיבטים טכנולוגיים.  בזכות מערכת מחשוב מתקדמת, התאמות טכנולוגיות, שידרגנו את הכניסות והיציאות מהנמל, שנעשות כמעט ללא מגע יד אדם בשער, דבר שהקל מאוד גם על היבואנים והתעשיינים שזקוקים למטען, וגם הקלו מאוד על העבודה בתוך הנמל . הפעלת השער הטכנולוגי צמצמה את צווארי בקבוק בכניסה לנמל. כמו כן, התחלנו להפעיל מערכת זימון תורים במטרה להגביר את יכולת החיזוי לגבי היקף מופעי המשאיות והשטחת העומסים".

 

בנוסף עדכן בלומנטל: " בימים אלו אנו עובדים על תכנון להקמת חממה טכנולוגית בתוך הנמל בכדי שנוכל כנמל וכחברה להיות אלו שגם פורצי הדרך בתחום הטכנולוגי וגם שהידע הזה, האיכויות האלה, יהיו בבעלות הנמל ולא נצטרך לרכוש אותן מהמתחרים שלנו בסכומי עתק".

 

 

ראש מחלקת הרכש בנמל, נתי שנהב, התייחס בדבריו  לשינויים ברכש ולתחרות הצפויה "הרכש פועל להתייעלות בתהליכי עבודה, צמצום הבירוקרטיה, הרחבת הגמישות והעמקת הדיאלוג עם הספקים. אנו נדרשים למצוינות והבנה עסקית מעמיקה כדי שנתחרה ביעילות בארגוני הרכש של הנמלים הפרטיים שאינם כפופים לתקנות חובת המכרזים."      

 

כמו כן נשאו דברים אליאס גיריס, רמ"ח בינוי שסקר פרויקטים חדשים בנמל אשדוד;  מימי קושמרו, סגנית מנהל הביטחון בנמל שהציגה את הסדרי הביטחון.  

לאחר מכן התקיים פאנל מנהלי רכש בהשתתפות נתי שנהב, רמ"ח הרכש ,  דליה ברט, ראש מדור רכש-טובין ואילת מנדלר, מ"מ ראש מדור מרכזים והתקשרות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר