מחאת השבת במועצה צילום: אורי קריספין

מחאת השבת חוזרת: "אשדוד לא תהיה בית שמש"

בדיוק כשחשבנו שקולות המחאה נדמו, הודיעו היום מארגני המחאה על הגעה למועצת העיר הקרובה במטרה להעביר מסר לנבחרי הציבור ולד"ר לסרי: "ראש העיר חייב לתת תשובות לשאלות"

פורסם בתאריך: 4.3.18 17:25

     

את מסיבות הפורים, הפסקת מתן הדו"חות והאכיפה של חוק העזר העירוני מארגני מחאת השבת מפרשים כניצחון, ומבקשים להכות בברזל בעודו חם: "כבכל חודש גם ביום רביעי הקרוב , ראש העיר מזמין את כל התושבים לישיבת מועצת העיר שתתקיים בבניין העירייה ביום רביעי הקרוב ה-7.3.2018, בשעה 18:00 בקומה 5. על סדר היום : תיקון חוק העזר העירוני לגבי סגירת עסקים בשבת , וכן – סגירת כבישים בשבת ע"י תושבים המתגוררים ברובע ז'" אומרים ראשי המחאה. כזכור את חוק העזר העירוני עולה לדיון בעקבות מהלך של כצנלסון שהצליח לאחד את הקואליציה והאופוזיציה ולחייב דיון בנושא.

הזמנה למועצה

"הפעם, בשונה מהרגיל ראש העיר חייב לתת לשאלות אלו תשובה. חשוב להגיע ! להסתכל לראש העיר ולנבחרי הציבור (הקואליציה והאופוזיציה) בעיניים ולראות כיצד מתייחסים לצרכים של 80% מהציבור בעיר. נוכחנו בחודש האחרון, שאנו יודעים לדרוש ואכן סדר היום משתנה (הפסקת הדוחות ואף מסיבות פורים שלא נראו מזה עשור בעיר) ביחד אתכם, לא מוותרים על זכויותינו הבסיסיות, לא ניתן להפוך את אשדוד לבית שמש. אשדוד לא תהייה בית שמש 2.לא מוותרים על העיר. רק יחד ננצח" סיכמו.

אז מה יקרה במועצת העיר הקרובה ומה היה לכצנלסון לומר בעניין- קראו את הראיון המורחב עם המועמד לראשות העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר