ארכיון: עובד נמל אשדוד קושר אוניה לרציף. צילום: פבל טולצ'ינסקי
ארכיון: עובד נמל אשדוד קושר אוניה לרציף. צילום: פבל טולצ'ינסקי

בהנהלת הנמל ביקשו להאשים את אדרי והוועדים בביזיון – והתבזו בעצמם

בצעד חריג ביקשו בחברת נמל אשדוד שבית הדין לעבודה יקבע שמחזיק תיק התחבורה בהסתדרות אבי אדרי וראשי ועדי התפעול והציוד המכאני נקטו בביזיון בית המשפט, אך השופט גלגל את ההנהלה מהמדרגות

פורסם בתאריך: 11.2.18 22:20

     

הפסד צורב להנהלה של חברת נמל אשדוד: בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע דחה היום את בקשתה להאשים בביזיון בית המשפט את מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות אבי אדרי ואת ראשי ועדי התפעול והציוד המכני – גדי בוטבול ועמית שרף.

בנמל טענו שמתחילת פברואר חלה האטה משמעותית בתפוקת פריקת האוניות והפנו את האצבע המאשימה לכיוון ההסתדרות והוועדים שלדבריהם ארגנו יחד מעין "שביתה איטלקית", טענה שהוכחשה. בהנהלה לא הסתפקו בכך ופנו לבית הדין בבקשה שיוציא צווים לשלושה על פי הליך של ביזיון בית המשפט – צעד חריג למדי שמשמעותו פלילית. הנימוק של ההנהלה היה שהם מפרים את ההסכמה הקודמת שהושגה ולפיה אין לנקוט בעיצומים. כאמור, גם בהסתדרות וגם בוועדים הגיבו באומרם שלא הוחלט על עיצומים שכאלה.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל. צילום : פבל טולצינסקי

השופט צבי פרנקל דחה את בקשתה של חברת נמל אשדוד וקבע שלא הוכח היסוד הנפשי והעובדתי הדרוש להפר החלטות קודמות.

 

בחברת נמל אשדוד שיגרו הודעה לסוכני האוניות: "בהמשך לבקשת חברת הנמל מיום 7.2.18 לפי פקודת ביזיון הדין, בנושא שיבושי העבודה בסקטורים תפעול וציוד מכאני, נעדכן כי בית הדים לעבודה החלט היום לדחות את הבקשה. אנו ממשיכים לפעול בנושא בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו ונעדכן בהמשך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר