רחל מור

אמו של איתי נפרדת מבנה: "הארת את חיינו ואת העולם" (וידאו)

רחל מור, אמו של איתי שנרצח שלשום בחדר המדרגות בבניין מגוריו, סתם כך ללא סיבה, מתקשה להאמין שבנה האהוב איננו. "מוות כל כך מיותר", היא אומרת בכאב

פורסם בתאריך: 19.1.18 13:42

     

"איתי, ילד אהוב, תשאל עוד פעם אחת אמא, איפה את? הנה אני כאן, קרוב לידך, גם אבא", נפרדת רחל מור מבנה, איתי, שנרצח שלשום על לא עוול בכפו ויובא למנוחות היום ב-14:30 בבית העלמין באשדוד.

 

"אנחנו רוצים להגיד לך תודה", ממשיכה האם שמתקשה לעכל את רוע הבשורה. "ילד יקר ומדהים שלנו. תודה שאתה שלנו, ילד יפה תואר ויפה נפש, אנחנו אוהבים אותך מאוד מאוד ומעריצים את מה שבנית סביבך עם אישה יפה, טובה ואוהבת ועם ילדים, הוי הילדים-הנכדים האלה. הארת את חיינו ואת העולם, בלעדיך הכל יהיה שונה וחסר. מורשת איתי תימשך לעד".

זמן קצר לפני הרצח, המשפחה ישבה לאכול, בני הבית ניקו וסידרו. הבן ביקש מאביו שיהיה לידו עד שיירדם ואיתי, כך מספרים במשפחה, יצא לרגע לזרוק את האשפה. משם כבר לא שב.

כשעלה במדרגות לכיוון הדירה יצא לפי החשד השכן מקומה ראשונה וללא שום הסבר הניף סכין ודקר אותו שוב ושוב. איתי שהיה בחור חסון התמוטט ועוד הצליח לומר: 'למה הוא עשה לי את זה? מה עשיתי לו? למה?', כשאשתו אוחזת אותו ומנסה וקוראת לעזרה. פציעתו הייתה אנושה ולמרות מאמצי הצוות הפואי, מותו נקבע בבית החולים אסותא בעיר פחות משעה אחר כך.

איתי מור ז"ל בפוזה אופיינית. צילום: יניב וקנין

איתי מור בן 44 במותו הותיר אחריו אישה, עמית וארבעה ילדים – , הורים, רחל, מורה לתאטרון במרכז המחוננים מרו"ם ומאיר ואחות, שני, משפחה והרבה מאוד חברים.

"מוות כל כך מיותר, הוא לא עשה רע לאף אחד, באותה מידה יכול היה מישהו אחר שהיה עובר שם באותו זמן להיפגע", הוסיפה האם.

הלווייתו של מור תיערך היום (ו') בשעה 14:30 בבית העלמין באשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר